5 motive pentru care efectele vizuale grafice îmbunătățesc imaginea și vânzările serviciilor online
Vizitatorii și oamenii în general sunt ființe vizuale. Se orientează și iau decizii bazate ( în mare parte ) pe informațiile vizuale pe care le recepționează.
Ai putea spune- dacă e plăcut ochiului, e plăcut și creierului-, ceea ce, dacă procedezi corect, te poți folosi de asta ca să iți îmbunătățești imaginea firmei tale de servicii online în mintea consumatorilor, ceea ce va rezulta într-o creștere a vânzărilor și a profitabilității companiei tale.
Îmbunătățirea efectelor vizuale este o modalitate dovedită de a crește vânzările și branding-ul companiei tale, lucru ce poate fi observat la mari companii de succes din diferite domenii.
Metodă deja dovedită de mari companii.
Netflix- un mare jucător din domeniul de entertaining, a observat puterea efectelor vizuale și a culorilor și a construit un întreg “imperiu” online care a rămas întipărit în mințile userilor cu următoarea combinație de culori- roșu și negru
Facebook- rețeaua numărul 1 de socializare( ca număr de utilizatori) a dovedit din nou cât de puternice pot fi elementele grafice și vizuale atunci când vine vorba de creșterea unei companii, iar asta se dovedește prin faptul că atunci când spui “albastru” șansa e
să îl asociezi cu Facebook.
Google și altele- la fel poate fi spus și în cazul celui mai mare serviciu online, și anume renumitul motor de căutare pe care îl cunoști cu siguranță, iar în același timp probabil îl cunoști după diversitatea “Google Doodle-urilor”, acele joculețe grafice sezoniere pe care compania le expune în ton cu un anumit eveniment important.
Toate aceste companii de succes care oferă servicii online, pe lângă alți factori, au la bază o puternică prezență grafică care împinge consumatorii să interacționeze mai mult, într-un fel sau altul cu aceste companii.
Rezonezi mai mult cu audiența ta
Dacă îți cunoști audiența bine, le poți arăta asta prin conținutul grafic pe care îl creezi
Unele tipuri de audiențe rezonează către diferiți stimuli vizuali.
De aceea te poți folosi de asta pentru a crea conținut grafic care să-ți stimuleze potențialii clienți să devină cumpărători.
Cu cât faci mai bine acest lucru, iar materialele grafice rezonează mai mult cu audiența ta, cu atât mai ușor îți va fi să îți crești vânzările și să creeze interacțiuni pe termen lung cu audiența ta.
Acest lucru va crea un efect de “familiaritate” cu brand-ul și compania ta, ceea ce înseamnă o creștere din toate punctele de vedere ale performanței companiei tale de servicii online.
Tehnica aceasta se poate vedea în multe domenii, chiar și în cea de jocuri de cazinou, unde companiile se folosesc imagini vizuale și alte tipuri de conținut grafic pentru a interacționa cu
audiența lor și pentru a-și crește interacțiunea cu aceasta printr-un branding de calitate. De exemplu, grafica de cazino 888 este uimitoare și atrăgătoare pentru ochi.
Ușor de implementat oricărui tip de brand și serviciu online.
Fie că e vorba de o companie cu venituri de miliarde, sau un start-up, importanța efectelor vizuale și grafice este la fel de importantă, iar fără aceasta, riști să îți micșorezi șansa de a-ți crește performanțele serviciului online pe care îl oferi.
Ce este și mai important, e că, nu este deloc dificil să începi să-ți creezi o fundație de imagini vizuale și grafice pentru compania ta.
În momentul actual, există o mulțime de astfel de servicii și agenții de design grafic care sunt pregătite să îți creeze un portofoliu întreg de efecte vizuale și imagini pentru compania ta și să le îmbine perfect cu valorile și misiunea companiei tale de servicii online.
Îți poți crea materiale grafice de unul singur
Dacă ești un împătimit al lucrului de unul singur, poți învăța chiar tu cum să-ți creezi propriile efecte vizuale învățând teorie de pe site-uri precum Udemy sau chiar de pe Youtube.
După ce ai învățat puțină teorie, trebuie să faci și practică, și de aceea poți să începi chiar folosind aplicații gratuite precum- Canva, un fel de versiune mai ușor de folosit a renumitului Photoshop.
Dacă ești conștiincios și doritor, poți deveni chiar bun la a crea astfel de efecte vizuale și materiale grafice în doar câteva săptămâni, ceea ce îți poate salva o mulțime de bani și, în același timp, vei dobândi și multă experiență, lucru care va rezulta în îmbunătățirea imaginii companiei tale de servicii online.
Trebuie să realizezi faptul că, totuși importantă, partea textuală începe să ocupe un loc tot mai mic în mintea consumatorilor.
Iar acest lucru este unul natural. Este mai ușor să consumi conținut vizual, grafic, decât să citești blocuri întregi de text.
Statisticile arată ca în următorii ani, din ce în ce mai multe companii vor adopta și iși vor îmbunătăți imaginea vizuală pentru a rămâne relevante pentru consumatori și pentru audiențele lor.
Viitorul e vizual
Cel mai bine, în momentul actual, e să îmbini partea textuală cu o multitudine de elemente vizuale grafice, care să rezonezi cu audiența ta cu scopul să-ți aducă mai multe vânzări, mai mulți urmăritori, și o imagine de branding care să fie în concordanță cu valorile companiei tale de servicii online.
Poți face asta prin a angaja un studio de producție video sau să înveți chiar tu să-ți creezi propriile materiale vizuale grafice prin folosirea de instrumente precum Adobe Creative Cloud, Canva sau Pixlr.
Ambele variante sunt bune în urma unei analize amănunțite ale situației companiei tale de servicii online, a direcției spre care vrei să mergi, și desigur a nevoilor actuale ale companiei.
Folosește-te de ideile vizuale ale marilor companii, inspiră-te și creează un portofoliu eficient pentru firma de servicii online, iar rezultatele nu ar trebui să întârzie.
Ca o concluzie, importanța efectelor vizuale și a materialelor grafice este maxim importantă dacă dorești să-ți maximizezi performanțele companiei tale online și dacă dorești o creștere a vânzărilor într-o perioadă relativ scurtă de timp.
Viitorul e vizual, așa că adaptează-ți compania pentru viitor.