5 trucuri daca ai un restaurant si vrei sa castigi in fata competitiei
Un restaurant ca afacere poate rezista concurentei dure numai printr-un plan unic de marketing.
sursa foto: https://pixabay.com/photos/kitchen-work-restaurant-cook-chef-731351/
In acest domeniu, competitivitatea este acerba. In fiecare zi apar locuri noi, nume mari in fata carora rezisti cu greu, mai ales ca oamenii sunt tot timpul pregatiti sa incerce altceva. Abilitatea de a-i face sa se intoarca in restaurantul tau depinde de foarte multi factori.
Indiferent de stilul in care ti-ai amenajat localul, tehnologia este binevenita.
Mancarea servita face diferenta dintre restaurante. Un bucatar talentat iti poate aduce noi clienti numai prin felul in care gateste. Calitatea ingredientelor si maiestria chefului, de a le transforma in feluri apetisante, sunt o reteta de succes pentru afacerea ta.
Pe masura ce devin cunoscuti si le creste notorietatea, bucatarii de renume devin adevarate superstaruri: oamenii vin in restaurantele in care ei gatesc doar pentru a le savura mancarurile unice.Nu te grabi cu deschiderea restaurantului. Analizeaza piata, viziteaza locurile si cauta acel loc in care oamenii s-ar putea opri ca sa manance. In marile orase, tocmai oprirea este un mare impediment, fiindca locurile de parcare lipsesc, in majoritatea cartierelor De aceea, asigura-te ca alegi o zona cu acces la parcare, ca sa castigi si clientii comozi, care vor sa coboare din masina
si sa intre in restaurant. Daca nu ai un specific in gand, alege in functie de vecinatati. Observa ce tip lipseste si umple acel gol cu locanta ta.Felul cum sunt intampinati si serviti clientii contribuie la decizia lor de a reveni sau nu intr-un restaurant. Explica acest lucru angajatilor care interactioneaza cu clientii si investeste in pregatirea si specializarea lor, astfel incat oamenii care iti trec pragul sa se simta ca oaspeti. Personalul trebuie sa stapaneasca regulile bunelor maniere actualizate dupa cele mai noi standarde, sa zambeasca si sa fie capabil de dialog. Daca experienta socializarii cu angajatii tai va fi una placuta, oaspetii vor raspandi acest lucru si restaurantul tau va capata un bun renume.
Asigura-te ca restaurantul tau are un logo unic, vizibil pe sigla, vitrine si in materialele de promovare. Astfel, oamenii se vor obisnui cu imaginea si o vor asocia acelui loc in care au mancat atat de bine. Site-ul localului trebuie sa fie cel putin la fel de bine ingrijit ca restaurantul in sine, sa contina informatii exacte despre locatie, meniu si posibilitatea de a comanda online. Profita si de noile mijloace digitale si de socializare, cu reclame electronice destinate categoriei de utilizatori careia te adresezi. Acestea sunt usor de promovat si se raspandesc, rapid, in lumea virtuala, unde toata lumea are acces.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Numarul restaurantelor creste pe zi ce trece, iar acest lucru duce la o competitie feroce. Noi nume intra agresiv in piata, incercand sa „fure“ clientii altor restaurante. Prin urmare, trebuie sa ridici permanent stacheta calitatii, pentru o afacere prospera in domeniu.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro