Angajatorii caută oameni bine pregătiți într-un domeniu anume, dar vor încerca să-și atragă în echipă oameni cu calități personale deosebite, în care să aibă încredere, oameni care pot lucra în echipă și care au capacități organizatorice. Acestea sunt detalii care uneori scapă din vedere, dar care fac o mare diferență.
Iată ce abilități ar trebui să fie menționate într-un CV:
Cunoașterea unei limbi străine
Aptitudini personale
Toți angajatorii serioși evaluează cu mare atenție aptitudinile personale ale unui candidat, pentru că vor să vadă cât de bine s-ar putea integra în echipa deja existentă.
Spirit de echipă
Este o calitate pe care se pune mare preț, pentru că lucrurile cele mai importante se realizează în echipă, unde toată lumea vine cu idei, se comunică pe marginea acestora, iar acest lucru duce la idei și mai bune.
Abilități de public speaking
O serie de joburi implică și vorbitul în public- pentru un colectiv mare de colegi, în conferințe, prezentări pentru companii partenere etc.- și este foarte bine să-ți treci în CV și această abilitate, bineînțeles, dacă o ai. De multe ori, oameni foarte bine pregătiți din punct de vedere profesional se blochează în astfel de situații, iar acesta poate fi un atu prețios pentru tine.
Abilitate de mediere a conflictelor
În orice companie pot apărea la un moment dat conflicte din cauza stresului, a termenelor-limită ori din alte motive. Este important pentru un angajator să știe că poți face față acestor situații fără a bate în retragere, ba chiar găsești soluții prin care să le mediezi.
Multitasking
Pot apărea perioade în care să gestionezi în paralel două sau chiar mai multe situații și ai nevoie de talente organizatorice foarte bune. De regulă, în companiile mari, cu proiecte de anvergură, se întâmplă frecvent acest lucru și este esențial să menționezi că te poți descurca.
Time management
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Respectarea termenelor-limită este esențială pentru orice angajator, pentru că de acest lucru depinde în mare măsură obținerea de noi contracte pe viitor.
Competențe digitale
Potrivit LinkedIn, este foarte important să menționezi că ai competențe digitale chiar dacă fișa postului pentru un job anume nu cere acest lucru. În condițiile în care digitalizarea pătrunde tot mai mult în fiecare domeniu și aspect al vieții personale, acesta este un detaliu care te va scoate în evidență.
Permis de conducere
Dacă îl ai, este bine să menționezi în CV acest lucru, pentru că s-ar putea să fie nevoie de el și să-ți deschidă calea către o avansare.