A plătit aproape 5.000 de lei pentru un sejur la Mamaia, dar a rămas și fără bani, și fără vacanță! Cum a fost țepuită femeia din Suceava
Femeia a aflat că a fost înșelată la zile întregi după ce a achitat deja banii pentru sejurul all-inclusive.
O femeie din Suceava a trecut printr-un adevărat șoc după ce a descoperit că a fost țepuită. Românca a vrut să se relaxeze vara aceasta pe litoralul românesc, astfel că a achitat aproape 5000 de lei pentru un sejur all-inclusive la Mamaia.
Femeia a făcut rezervarea pe data de 14 iunie 2024. A rezervat un sejur de șapte nopți pentru perioada 26 iulie- 2 august 2024.
Citește și: Stațiunea de la Marea Mediterană care îi amendează pe turiștii străini pentru prosopul pus pe plajă
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
La 5 zile după ce a făcut plata, femeia a descoperit mai multe recenzii în mediul online despre hotelul pe care l-a ales. În timp ce spera la o vacanță relaxantă, aceasta a aflat că hotelul cu pricina era închis și scos la vânzare.
„Luni, 22 iulie, la orele 14:30, Poliția municipiului Suceava a fost sesizată de către Mirela G., din municipiul Suceava, cu privire la faptul că în urma unei tranzacții online a fost înșelată cu suma de 4.662 de lei. La data de 14.06.2024 femeia a făcut o rezervare online pentru un sejur de 7 (șapte) nopți tip all-inclusive în perioada 26.07.2024-02.08.2024, la hotelul din stațiunea Mamaia, jud. Constanța, achitând prin virament bancar suma de 4.662 de lei, aferentă plății sejurului către Sunrise Travel SRL. Ulterior, respectiv la data de 21.07.2024, femeia a observat în spațiul online mai multe recenzii cu privire la hotelul Fernweh no. 5, constatând că hotelul este închis și pus spre vânzare. În cauză s-a întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune, cercetările fiind continuate de către lucrătorii BIC”, au transmis reprezentanții IPJ Suceava.
Oamenii legii spun că nu este singurul caz de acest fel. De la începutul sezonului estival, oamenii legii au primit zeci de plângeri. Protecția Consumatorului le recomandă celor care pleacă în vacanță să verifice foarte bine cazarea pe care o aleg înainte de a face plata.