In articol:
- 7 agenții de turism au fost amendate cu 90.000 de lei
- Ce informații trebuie să prezinte agențiile turiștilor
Pentru împătimiții călătoriilor, cea mai mare temere este legată de anularea vacanței după achitarea banilor.
7 agenții de turism au fost amendate cu 90.000 de lei
Sunt și alte probleme descoperite la un control recent.
Inspectorii ANPC au descoperit reduceri fără precizarea istoricului și a prețului întreg. Unele tarife conțineau sintagma „de la...”, fără a fi trecut și prețul maxim.
Citeste si: Bilanț COVID-19 din 20 mai 2022, în România. Aproape 500 de cazuri noi
Ce informații trebuie să prezinte agențiile turiștilor
Nu toată lumea fuge de agențiile de turism. Acești tineri tocmai au achitat o vacanță pe care o așteaptă cu sufletul la gură.
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
"O să mergem la Mamaia, am luat 5 nopți la un preț bun, 1000 de euro 4 persoane, prin agentie. Speram sa fie ok, dr incredere, am primit voucherul."
Înainte de încheierea contractului, agenția de turism trebuie să prezinte clientului mai multe informații.
Iulia Dumitrașcu, corespondent KANAL D: "Importante sunt datele legate de avans și de termenul de plată, dar și numărul minim de persoane. Mai exact: e nevoie de un grup de 30 de turiști, altfel călătoria se anulează.
Citeste si: Sf. Constantin şi Elena 2022: Mesaje şi urări cu La mulţi ani pentru sărbătoriţii zilei!
Tot înainte de semnarea contractului, turistul trebuie informat despre vize și posibilele vaccinuri necesare.
Citeste si: Începe programul "Litoralul pentru toţi". Tarifele de cazare, de la 34 de lei pe noapte. LISTA hotelurilor
În contract, trebuie trecute toate detaliile legate de transport, cazare, masă și excursii incluse în preț. Mai este necesar termenul în care turistul poate depune o reclamație în cazul în care apar probleme. Și, foarte important, tot în contract trebuie să apară obligațiile agenției în situația anulării vacanței.
Agenția trebuie să dețină și o poliță de asigurare în caz de faliment. Aceasta permite despăgubirea ulterioară a turiștilor.