In articol:
- Messi, făcut regele fotbalului în "bisht"
- Postarea lui Messi după finala de la Cupa Mondială din Qatar 2022, nou record pe Instagram
Cuvântul „bisht” a fost în fruntea listei celor mai căutate subiecte la nivel mondial pe Google, după ce jucătorul argentinian Lionel Messi a fost îmbrăcat în haina tradițională din Qatar în timpul sărbătoririi câștigării Cupei Mondiale din Qatar din 2022.
"Bisht" a devenit, de asemenea, cel mai căutat cuvânt într-un număr de țări, și anume Qatar, Ghana, Suedia, Emiratele Arabe Unite și Argentina, a dezvăluit un raport Eekad.
Messi, făcut regele fotbalului în "bisht"
Messi a fost îmbrăcat de șeicul din Qatar într-o pelerină tradițională neagră, căptușită cu un design auriu, cunoscută local sub numele de „bisht”.
Pentru gazdele arabe ale primei Cupe Mondiale din regiune, dăruirea bishtului a fost o parte simbolică a culturii arabe în onoarea oaspeților.
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
Citește și: Imagini cu Messi de România. Asemănarea izbitoare dintre român și fotbalistul argentinian
Bisht este o mantie tradițională pentru bărbați, parte a moștenirii antice a regiunii și este purtată în ceremonii speciale, potrivit Doha News.
În timp ce gestul șeicului de a-i oferi lui Messi un bisht a primit laude pe rețelele de socializare din regiunea arabă, mulți comentatori occidentali au privit cu scepticism momentul mediatic.
Citește și: Ea este Ivana Knoll- cea mai sexy suporteră de la Cupa Mondială 2022
Expertul BBC Pablo Zabaleta a întrebat „De ce? Nu există niciun motiv să facem asta”, în timp ce gazda BBC, Gary Lineker, a spus că a fost „păcat că i-au acoperit cămașa” în timpul unui "moment magic”.
Postarea lui Messi după finala de la Cupa Mondială din Qatar 2022, nou record pe Instagram
La două zile după ce a fost postată pe Instagram, o fotografie a lui Messi a devenit cea mai apreciată fotografie postată vreodată pe Instagram, depășind celebrul „World Record Egg”.
Postarea lui Messi, la momentul redactării acestui articol, a ajuns la 56,67 milioane de aprecieri, cu 1,6 milioane de comentarii la ea. Oul, pe de altă parte, are 56 de milioane de aprecieri.