In articol:
„Aveți o mașină foarte frumoasă și vreau să vă întrebăm ce opțiune aveți pe ea? Ce funcție? Director general.”
Cam așa înțeleg unii șoferi opțiunile de lux ale mașinilor scumpe pe care le conduc. Mercedes, Lexus, BMW, Tesla și chiar Lamborghini invadează zilnic șoselele Bucureștiului și atrag privirii de pe margine, dar mulți oameni dau sute de mii de euro pe bijuteriile pe patru roți fără să le pese de tehnologia de
„Folosiți toate opțiunile? Le știți pe toate? Cred că vreo 60%, dar ne folosim maximum în 50. Sunt foarte multe care nu avem treabă cu ele, nici nu știu pentru ce sunt.”
Și atunci pentru ce cumpără mașini atât de luxoase?
„Cei care cumpără o mașină care-i place dă banii degeaba. Eu știu vreo 20-30 de procente doar pentru marcă.”
Studiu: Doar 56% dintre proprietarii de mașini folosesc intens opțiunile ultramoderne
Iar un studiu realizat la începutul acestui an de compania J.D Power arată că doar 56% dintre proprietarii de mașini folosesc intens opțiunile ultramoderne. Cele mai utile sunt sistemele de conectare între telefon și autoturism.
„Voiam să vă întrebăm ce opțiuni aveți pe mașină? „În afară de bluetooth pe telefon, nu aș ști să vă spun prea multe pentru că mă depășește tehnologia.”
Mergem acum într-un showroom cu mașini pentru toate gusturile. Chiar și cele mai accesibile au dotări de ultimă generație care pun preț pe confort.
„Avem în fața noastră afișajul digital și 3D, care este unic în segment.
Andra Ionescu, reporter Kanal D, ne aduce mai multe informații:
„Spre exemplu, această mașină cu tehnologie de ultimă generație costă în jur de 32.000 de euro. În acest preț, clientul primește dotări de top care sporesc, atât siguranța, cât și confortul. În schimb, dacă dorim aceeași mașină dar fără tehnologie prețul pornește de la 22.000 de euro.”, transmite Andra Ionescu, reporter Kanal D.
Același studiu arată că nivelul de satisfacție al șoferilor față de mașinile lor este de 845 pe o scară de 1.000 de puncte.