In articol:
- Câţi bani pot primi de la stat tinerii căsătoriți?
- Ce acte vă trebuie pentru a putea primi suma de bani de la stat?
În cazul în care v-ați hotărât să vă căsătoriți cu persoana iubită, trebuie să știți că veți beneficia de o sumă de bani, din partea statului.
Câţi bani pot primi de la stat tinerii căsătoriți?
Astfel, fiecare cuplu va primi suma de 1.500 de lei, net, de la statul român doar în cazul în care îndeplinește aceste condiții:
- cel puțin unul dintre soți trebuie să fie la prima căsătorie
- cel puțin unul dintre soți trebuie să aibă domiciliul sau viza de reședință pe raza municipiului București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii de căsătorie
- soții nu trebuie să aibă datorii neeșalonate către bugetul local
Dacă veți îndeplini aceste condiții, trebuie doar să mergeți la CTMB, Centrul de Servicii Comunitare Integrate pentru Tineri al Municipiului Bucuresti, și să depuneți cererea pentru a primi cei 1.500
Totodată, în momentul în care depuneți cererea, trebuie să aveți la dumneavoastră și o copie a certificatului de căsătorie, care să fie conformă cu originalul.
Ce acte vă trebuie pentru a putea primi suma de bani de la stat?
- o cerere tip (aceasta se va completa de către soțul care este titularul contului bancar, în care se vor vira banii)
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care se va semna și se va completa în fața reprezentantului de la Biroul pentru Relații cu Publicul al CTMB
- o copie conformă cu originalul a cărții de identitate a ambilor soți, valabile la momentul depunerii, cu numele de familie purtat după căsătorie; în cazul sotului care își schimbă numele dupa căsătorie, copiile C.I vor fi în incidența prevederilor art.4, alin. 5 din Lege a 551/2020 și vor fi acceptate si copiile C.I. conforme cu originalul, cu numele purtat anterior căsătoriei
- un extras de cont, din care să reiasă titularul contului și codul IBAN. Titularul contului va fi și semnatarul cererii
- un act doveditor, prin care cel puțin unul dintre soți atestă domiciliul sau reședința în municipiul București, cu cel puțin 6 luni înainte de depunerea cererii
- certificate de atestare fiscală, din care să reiasă faptul că beneficiarii nu au datorii către bugetul local
Citeste si: Noua modă în materie de nunți vine din America. Facturi trimise pentru neprezentare