Black Friday este evenimentul mult așteptat de români. Iubitorii de shopping așteaptă cu nerăbdare start-ul marilor reduceri. Mai mult de jumătate dintre cetățenii români au declarat că intenționează să cumpere măcar un produs de Black Friday, arată Kantar România.

Ziua cu cele mai mari reduceri din an este așteptată de la mic la mare. Conform specialiștilor Kantar Media, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday si intenționează să aloce în medie 2.200

de lei pentru a beneficia de reduceri.

Citeste si: Top 3 laptopuri pentru scoală pe care să le cumperi de Black Friday 2020

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Citeste si: Când apare catalogul eMag pentru Black Friday, ediția 2020

Oamenii își doresc cu nerăbdare ca de Black Friday 2020 să achiziționeze electrocasnice și televizoare, dar și telefoane mobile și îmbrăcăminte. Românii doresc să cumpere produse pentru întreaga familie.

Top produse achiziționate de români în zilele de Black Friday

În topul produselor care urmează să fie achiziționate de români de Black Friday, se regăsesc: electrocasnice mici; televizoare; telefoane mobile; îmbrăcăminte; frigidere; mașini de spălat rufe; laptopuri; Home & Decor; încălțăminte; aragazuri.

Anul acesta, numărul solicitărilor către achiziționarea de laptop-uri a crescut enorm. Atât părinții care lucrează online de acasă, cât și copiii care învață sau studiază tot de acasă din cauza măsurilor impuse de pandemia Sars-Cov-2 sunt nevoiți să dețină un laptop.

ce cumpără românii de black friday
Laptop-urile la mare căutare de Black Friday.[Sursa foto: google]

Cererea pentru a achiziționa un laptop a crescut semnificativ în ultimele șapte luni. „În al 10-lea an de când Black Friday se organizează în România, evenimentul a câștigat tot mai mulți adepți.

Anul acesta datele ne arată o creștere atât a intenției de cumpărare faţă de anul trecut, precum și o creștere a preferinței pentru cumpărăturile online, tendință cu siguranță accelerată și de lunile de pandemie”, a spus Pepa Adriana Gheară, Account Manager Kantar România.

eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărăturile de Black Friday, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si