Ce înseamnă tehnologia VoIP și cum ajută un business?

Voice over Internet Protocol sau telefonia IP, cu prescurtarea VoIP, este o tehnologie modernă care face referire la faptul că utilizatorul poate iniția apeluri telefonice folosind internetul în locul liniilor telefonice clasice.

Alis Pop, vineri 05 iulie 2024 , 15:14

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Prin intermediul său, se percep costuri mult mai scăzute în ceea ce privește legătura telefonică între operator și client, tehnologia fiind prevăzută cu numeroase facilități pentru o comunicare eficientă.

Ce impact are tehnologia VoIP asupra unei afaceri?

Principalul beneficiu al tehnologiei VoIP este redat de economiile pe care o companie le poate face, având în vedere că tariful perceput este unul mult mai redus în comparație cu serviciile de telefonie clasică, iar funcțiile de care utilizatorul beneficiază sunt multiple. Citește mai departe și află ce impact are sistemul de centrale VoIP While1 asupra companiilor care vor să mențină o legătură strânsă cu clienții.

Îmbunătățirea activității angajaților

Agenții de vânzări și/sau operatorii telefonici sunt deseori copleșiți de numărul intimidant de apeluri pe care îl au de preluat în fiecare zi. Centrala telefonică VoIP le asigură posibilitatea de a-și eficientiza munca și responsabilitățile prin integrarea tuturor datelor în CRM (sistemul de coordonare a relațiilor cu clienții). În plus, While1 este o centrală telefonică integrată în Cloud, ceea ce ajută la accesarea simplă și rapidă a istoricului clienților, dar și la obținerea unor rapoarte personalizate.

Conexiunea se poate realiza de oriunde

Pentru că centrala telefonică este integrată în Cloud, agenții și operatorii pot accesa platforma oriunde s-ar afla și oricând, ceea ce înseamnă că nu sunt condiționați că lucreze dintr-un singur loc. Astfel, poți găzdui în companie angajați din diverse părți ale țării care nu se pot deplasa la birou în fiecare zi, ci care pot lucra doar de acasă.

Este necesar un simplu cont VoIP, iar utilizatorii vor fi conectați la internet, având posibilitatea de a efectua apeluri indiferent de zona geografică în care se află. Având în vedere că în dashboard-urile PBX voice (panourile de control PBX) se află toate informațiile de care ai nevoie pentru a gestiona corespunzător angajații și activitatea pe care o efectuează, vei putea analiza în timp real performanța agenților de vânzări.

Experiență ireproșabilă de comunicare

Pentru a-i atrage pe clienți este de la sine înțeles că trebuie să le oferi o experiență cât mai bună de comunicare în soluționarea problemelor care li se ivesc. Centrala VoIP facilitează direcționarea convorbirilor telefonice către departamentele corecte și asigură, de asemenea, și opțiuni self-service, pentru care nu sunt necesari agenții umani. 

Astfel de centrale telefonice asigură mesaje de întâmpinare personalizate, o administrare proprie automatizată, oferă acuratețe, o calitate ridicată a sunetului, fără zgomote deranjante de fond care pot duce la neînțelegeri între operator și client.

Centrale VoIP: ce oferă planul de abonament?

Având în vedere toate facilitățile mai sus menționate oferite de centrală, afacerea ta se va bucura în mod cert de o îmbunătățire semnificativă, prin menținerea unei legături strânse între brand și clienți. Dacă vrei să începi un abonament la centrala telefonică pentru a le asigura apelanților tăi unele dintre cele mai bune servicii de suport clienți și comunicare, iată care sunt câteva dintre avantajele de care vei avea parte:

  • team leaderii din compania ta vor fi ghidați corespunzător de specialiști pentru a înțelege cum funcționează toate funcțiile centralei VoIP, aceștia instruind la rândul lor și agenții de vânzare;
  • se asigură consultanță specializată și personalizată pentru o configurare optimă a IVR-ului (Răspuns Vocal Interactiv), dar și a fluxurilor de apeluri;
  • toate apelurile sunt înregistrate automat și stocate în Cloud, fiind ușor de accesat de oriunde și oricând este necesar;
  • odată cu începerea abonamentului, pentru un an de zile ai acces gratuit la suport tehnic rapid, actualizări periodice, astfel încât centrala PBX să fie mereu la curent cu noile schimbări;
  • ai acces în fiecare zi la backup-uri zilnice, astfel încât să poți restabili corect și rapid datele pierdute.

Centrala telefonică VoIP, pentru o afacere prosperă

Din dorința de a-și îmbunătăți activitatea și relaționarea cu clienții, multe companii aleg să înceapă planul de abonament la centralele telefonice VoIP, recunoscând beneficiile pe care această tehnologie modernă le oferă. Pe lângă faptul că suportul rapid și eficient ajută semnificativ la îmbunătățirea interacționării cu clienții, te vei bucura totodată și de costuri reduse, optimizând corespunzător activitatea angajaților pentru o performanță ridicată.

Centrala VoIP While1 asigură soluții eficiente de telefonie pentru antreprenorii care vor să obțină rezultate excelente, o creștere considerabilă a vânzărilor, costuri reduse, dar și o îmbunătățire a productivității agenților de vânzări. Începe cât mai curând planul de abonament și bucură-te de un avantaj semnificativ în fața concurenței, care îți poate propulsa afacerea către succes.


Abonează-te pe

Partenerii nostri
kanald.ro
Semnul divin primit de tatăl lui Sebi, unul din tinerii morți în accidentul provocat de... Semnul divin primit de tatăl lui Sebi, unul din tinerii morți în accidentul provocat de Vlad Pascu. Nu i-a venit să creadă ce a surprins camera de supraveghere: „Am rămas înmărmurit”
spotmedia.ro
„Rusia are tot dreptul să atace NATO acum” – mesajul Kremlinului, în gura unui colonel... „Rusia are tot dreptul să atace NATO acum” – mesajul Kremlinului, în gura unui colonel american în retragere
b1.ro
Cabral, martorul fenomenului uluitor de la malul mării. Prezentatorul TV a filmat... Cabral, martorul fenomenului uluitor de la malul mării. Prezentatorul TV a filmat totul: “Nu-mi dau seama cum” (VIDEO)
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si