Cine sunt cei trei Faimoși de la „Survivor România” nominalizați spre eliminare. Ediția de aseară a reality-ului, urmărită de peste 1.6 milioane de fani, a plasat Kanal D pe primul loc în preferințele telespectatorilor
Aseară, la “Survivor România” Faimoșii și Războinicii și-au disputat imunitatea în fața eliminărilor, într-un meci solicitant, la finalul căruia concurenții din echipa albastră au fost desemnați câștigători, cu scorul de 10 la 6. Faimoșii s-au văzut puși, pentru a doua oară, în postura de a-și desemna trei coechipieri spre eliminare.
Bătălia sportivă de aseară le-a testat concurenților abilitățile sportive, echilibrul, forța și stăpânirea de sine fiind esențiale în adjudecarea fiecărui punct, atât de important pentru câștigarea imunității. Jocul de protecție în fața eliminărilor de aseară s-a desfășurat în largul oceanului, un duel unu la unu. O confruntare dramatică, adversarii s-au aflat pe o bârnă foarte îngustă, ținând în mâna un băţ cu capete buretate; câștigătorul fiecărei runde era desemnat acela care își dobora adversarul în apă.
La jocul de protecție individual, Faimoșii s-au văzut puși în fața unui test cu o dificultate uriașă, în urma acestuia Asiana Peng, de la fete, și Cezar Juratoni, de la băieți, și-au câștigat protecția în această săptămână, la “Survivor România”.
Cei trei Faimoși trimiși în fața telespectatorilor, spre eliminare, au fost Elena Ionescu, desemnată de echipa, Ruby, de către Cezar Juratoni, și Lino Golden, numit de către Asiana Peng.
Liniile pentru votarea celor trei concurenți nominalizați spre eliminare au fost deschise aseară 60 de minute, timp în care susținătorii acestora și-au putut susține favoritul, prin vot SMS. În ediția de sâmbătă a reality-ului “Survivor România”, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, telespectatorii vor putea afla cine este cel de-al doilea Faimos care va fi eliminat din competiția “Survivor România”.
Kanal D, lider de piață, la nivel Național, cu ediția de marți seară a reality-ului “Survivor România”
Ediția de aseară a reality-ului “Survivor România”, în cadrul căreia Faimoșii și Războinicii s-au duelat în unul dintre cele mai importante meciuri ale săptămânii, jocul pentru imunitate în fața eliminărilor, a fost
urmărit de peste 1.6 milioane de fani din întreaga țară.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, marți, pe întreaga perioada de difuzare “Survivor România”, Kanal D a fost lider de piață, pe targetul Național, cu 7,2% rating și 15,5% cota de piață. În ceea ce privește audiența pe targetul All Urban, postul TV s-a clasat pe locul doi în topul televiziunilor, cu 6,0% rating și 13,8% cota de piață.