Compania va oferi reduceri la rata dobânzii, amânări de plată sau prelungirea împrumutului fără dobândă. Clienții care au fost afectați: au devenit șomeri, sunt în carantină sau care se confruntă cu alte presiuni financiare pe bugetul familiei din cauza pandemiei, sunt rugați să contacteze CreditPrime online sau la telefon. Compania va examina toate aplicările și va evalua situația fiecărui client individual.
Rucsandra Larisa Stanciu, Director General al EcoFinance România comentează: “Considerăm că este responsabilitatea noastră să ajutam pe cei care au fost afectați financiar de această criză pandemică.
Aceste măsuri se vor aplica pentru plățile făcute în Martie 2020, însă, se pot extinde dacă situația o cere. CreditPrime nu va iniția, de asemenea, noi cesiuni de creanțe și executări silite în această perioadă.
Citeste si: Daniela Gyorfi, dezvăluiri inedite despre Liviu Guță. Ce crede artista despre dispariția acestuia- kanald.ro
Pentru informații suplimentare, contactați:
Julija Kondratovica
PR Manager, EcoFinance
e:mail: j.kondratovica@eco-fin.eu