Cum a ajuns Mihaela Radulescu sa piarda 1,5 milioane de euro! Vedeta a pariat gresit in afaceri, dar s-a scos cu televiziunea
Magazinul cu imbracaminte pentru copii este o gaura neagra pentru Mihaela Radulescu.
Mihaela Radulescu si-a inaugurat, in 2009, un magazin cu haine pentru copii, pe care l-a numit “Picioru’ gras”, imaginea acestuia fiind chiar fiul vedetei, Ayan. Primul magazin a fost deschis la Bucuresti, apoi un al doilea a fost inaugurat la Constanta, in prezent fiind alte cateva in mai multe orase din tara. In ciuda notorietatii Raduleascai, afacerea cu imbracaminte pentru copii ii aduce numai pierderi. Astfel, din 2009 si pana in 2015, firma prin care isi deruleaza activitatea magazinele a inregistrat un deficit total de 6,8 milioane de lei, adica aproximativ 1,5 milioane de euro. Ultimele
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro