Mihaela Radulescu si-a inaugurat, in 2009, un magazin cu haine pentru copii, pe care l-a numit “Picioru’ gras”, imaginea acestuia fiind chiar fiul vedetei, Ayan. Primul magazin a fost deschis la Bucuresti, apoi  un al doilea a fost inaugurat la Constanta, in prezent fiind alte cateva in mai multe orase din tara. In ciuda notorietatii Raduleascai, afacerea cu imbracaminte pentru copii ii aduce numai pierderi.

Astfel, din 2009 si pana in 2015, firma prin care isi deruleaza activitatea magazinele a inregistrat un deficit total de 6,8 milioane de lei, adica aproximativ 1,5 milioane de euro. Ultimele
rezultate de la Registrul Comertului, valabile pentru 2016, arata ca acesta a fost cel mai bun an al firmei, in sensul ca s-a inregistrat cea mai mica pierdere, de doar 81.400 de lei. Raduleasca mai are o firma, cu activitati de difuzare a programelor de televiziune, care i-a adus un profit de 206.844 de lei in 2016.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si