Close sidebar
Close sidebar

Cum a ajuns Mihaela Radulescu sa piarda 1,5 milioane de euro! Vedeta a pariat gresit in afaceri, dar s-a scos cu televiziunea

Magazinul cu imbracaminte pentru copii este o gaura neagra pentru Mihaela Radulescu.

Matei Vaihan,


DISTRIBUIE
acest articol

Mihaela Radulescu si-a inaugurat, in 2009, un magazin cu haine pentru copii, pe care l-a numit “Picioru’ gras”, imaginea acestuia fiind chiar fiul vedetei, Ayan. Primul magazin a fost deschis la Bucuresti, apoi  un al doilea a fost inaugurat la Constanta, in prezent fiind alte cateva in mai multe orase din tara. In ciuda notorietatii Raduleascai, afacerea cu imbracaminte pentru copii ii aduce numai pierderi.

Astfel, din 2009 si pana in 2015, firma prin care isi deruleaza activitatea magazinele a inregistrat un deficit total de 6,8 milioane de lei, adica aproximativ 1,5 milioane de euro. Ultimele rezultate de la Registrul Comertului, valabile pentru 2016, arata ca acesta a fost cel mai bun an al firmei, in sensul ca s-a inregistrat cea mai mica pierdere, de doar 81.400 de lei. Raduleasca mai are o firma, cu activitati de difuzare a programelor de televiziune, care i-a adus un profit de 206.844 de lei in 2016.

Citeste si: Liam Payne, fost membru al trupei One Direction, a murit la doar 31 de ani. A fost găsit fără viață în curtea unui hotel din Buenos Aires- kanald.ro

Citeste si: România, lovită de lapoviță și ninsoare! Meteorologii au emis un avertisment de ultimă oră- wowbiz.ro

Citeste si: Povestea francezului cu o podgorie secretă în centrul Parisului. Cultivă 2.000 de vițe de vie printre blocuri: „Este excepțional”- antena3.ro

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI