Să fii popular pe social media este o necesitate în ziua de azi, mai ales dacă ai și o afacere pe care vrei să o promovezi. De exemplu, Maria Dumitrache și-a dezvoltat brandul de pălării cu ajutorul Instagramului.

Citește și: VIDEO- Haine de brand la prețuri de nimic. Cum ne dăm seama că am cumpărat articole vestimentare fake? „Primul lucru pe care trebuie să-l analizeze sunt cusăturile”

Maria Dumitrache, antreprenor: „Am început afacerea asta cu pălăriile acum 7 ani. Mărturisesc că până anul trecut eu pe Instagram aveam 30.000 de urmăritori, aceștia crescând organic, fără niciun fel de ajutor, niciun fel de susținere.”

După ce și-a luat inima în dinți și a început să posteze pas cu pas cum realizează o pălărie, urmăritorii s-au dublat, iar apoi s-au triplat. Acum are peste 350.000 de urmăritori.

Maria Dumitrache, antreprenor: „Am avut un mare succes pentru că a început să bubuie un video care a ajuns la 21 de milioane de urmăritori, ceva de genul. De acolo s-a lansat totul și în momentul de față am într-un an de la 30.000 de urmăritori la 360.000, ceva de genul.”

Citeste si: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Citeste si: Salman Khan și Iulia Vântur, primele imagini de la nuntă! Filmarea cu ei a scăpat pe internet- wowbiz.ro

Iar faima Mariei e un vis pentru tot mai mulți tineri dornici de aprecieri și popularitate în mediul online.

„Ced că toată lumea își dorește atenție indiferent că e social media sau în viața reală.”

Specialiștii în social media spun că foarte mulți recurg la aceste servicii

Dar cei dornici de faimă n-au mereu răbdare să aștepte și nici să creeze conținut de calitate.

Așa că apelează la serviciile online prin care își cumpără falși-urmăritori și astfel speră că vor fi contactați de diverse companii pentru promovare în online.

Arnold Vieru, specialist în social media: „A evoluat destul de mult această piață a cumpăratului de urmăritori pe Instagram. Ei ajută la partea asta de percepție, însă, nu te ajută pe termen lung și tu dacă ai 1 milion de urmăritori cumpărați, dar doar 100 sunt reali, ei vor conta pentru că tot conținutul pe care tu îl postezi, va fi văzut strict de acei urmăritori care sunt reali.”

Însă, nici stima de sine nu crește, dacă urmăritorii nu sunt reali spun psihologii.

Citeste si: Miracolul prin care Lidia Buble a fost vindecată de psoriazis, după ce tratamentele medicilor nu au dat niciun efect. „Voi nu le vedeți pentru că le acopeream cu haine. Efectiv am fost vindecată.”- kfetele.ro

Citeste si: Motivul pentru care Nicki Minaj și-a anulat concertul de la Saga Festival: "Trebuie să mă asigur că iau decizii corecte". Superstarul internațional era cap de afiș- radioimpuls.ro

„Sigur că nu ne ajută pentru că fiecare persoană care face asta ea știe că este o faimă falsă. Din dorința de a câștiga această competiție cu ceilalți recurgem la acte de felul acesta.”

Mai mult decât atât, companiile care își promovează produsele cu ajutorul influencerilor apelează și ele la motoare sofisticate de căutare și astfel îi identifică pe cei care au urmăritori falși.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si