Close sidebar
Close sidebar

Cum te ajută o agenție de marketing online să-ți crești vânzările și să-ți dezvolți afacerea

În ultimii ani, toate industriile au fost impactate de progresul tehnologiei, fie în ceea ce privește administrarea unei firme, producția diverselor bunuri, modalitatea prin care se oferă anumite servicii și, bineînțeles, felul în care o afacere se poate promova. Marketingul online sau marketingul digital a devenit un must pentru (aproape) toate afacerile din ziua de astăzi, întrucât oferă, în general, costuri mai reduse decât mediile tradiționale de promovare și te ajută să ajungi mai ușor la publicul țintă.

Redactia Stirile Kanal D,

Marketingul digital este, spus simplu, activitatea de promovare a unei afaceri prin intermediul mediilor digitale

[Sursa foto: Unsplash.com]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Cu toate acestea, unii oameni de afaceri sunt sceptici atunci când vine vorba de a colabora cu o agenție de marketing online, iar dacă și tu te numeri printre aceste persoane și ai nevoie de mai multe informații înainte de a începe o colaborare, acest articol este pentru tine!

Ce este marketingul digital?

Marketingul digital este, spus simplu, activitatea de promovare a unei afaceri prin intermediul mediilor digitale și cuprinde numeroase eforturi care, împreună, pot crește vizibilitatea unui business în mediul online, aducându-i mai multe vânzări, mai mulți clienți, mai multe comenzi

etc.

Care sunt avantajele promovării online?

Promovarea online aduce cu sine numeroase beneficii, iar aici le vom enumera doar pe cele mai populare dintre ele:

  • Costuri mai reduse comparativ cu marketingul tradițional;
  • Posibilitatea de a ajunge la un număr mai mare de clienți;
  • Raporturi detaliate legate de performanța campaniilor și eforturilor de marketing online;
  • ROI mare, atunci când campaniile sunt planificate cu atenție;
  • Strategii și campanii gândite în funcție de obiectivele tale, de profilul clientului ideal și de nișa în care activezi;
  • Creșterea vizibilității mărcii;
  • Obținerea mai multor vânzări.

Află ce servicii oferă o agenție de marketing online

[Sursa foto: Unsplash.com]

Cum funcționează o agenție de marketing online

Deși fiecare agenție de marketing online are propria modalitate de funcționare, există, în mare, câteva caracteristici comune pentru multe dintre acestea. Astfel, la început vei avea câteva întâlniri cu project managerul asignat de către agenție pentru afacerea ta.

Project managerul este persoana cu care vei ține legătura și care îți va răspunde, adesea, celor mai multe întrebări. În cadrul primelor întâlniri vor fi stabilite obiectivele colaborării, vei oferi informații detaliate despre businessul tău și despre clienții pe care îi ai.

După ce datele inițiale au fost obținute și înțelese de către specialiștii agenției, va porni procesul de planificare a campaniilor (în funcție de serviciile alese). Specialiștii pot începe să facă modificări site-ului tău pentru ca acesta să performeze mai bine, se va face un keyword research inițial pentru a vedea cum te poziționezi în Google pe cuvintele

cheie relevante pentru specificul businessului tău etc. 

Citeste si: Iasmina este adolescenta din Iași, care și-ar fi pus capăt zilelor după o ceartă cu părinții. Verișorul tinerei face declarații cutremurătoare: „A fost pedepsită”- kanald.ro

Citeste si: Andreea Nechita, fiica unui cunoscut dezvoltator imobiliar din Iași, a murit subit la doar 22 de ani! Tânăra a fost găsită fără suflare în locuința familiei sale. Cei care au cunoscut-o sunt în stare de șoc- wowbiz.ro

Citeste si: O femeie și-a drogat fetița de un an ca să câștige mai mulți urmăritori pe TikTok. Fetița a fost operată degeaba pe creier de două ori- antena3.ro

Mai apoi, după research-ul inițial, începe partea de creare a livrabilelor, din nou, în funcție de serviciile pe care le-ai ales. Spre exemplu, dacă ai ales servicii SEO, vei primi un număr de articole pe care să le postezi pe blogul de pe site-ul tău, descrieri pentru categoriile și subcategoriile de produse sau servicii și vor fi postate articole de link building pentru a obține backlinkuri de calitate. 

Bineînțeles, în fiecare luna vei primi un raport în care vor fi evidențiate performanțele reușite de specialiștii agenției. Aici vei putea observa cum performează campaniile, care este vizibilitatea ta în motoarele de căutare etc. 

Ce servicii oferă o agenție de marketing online

Serviciile oferite de o agenție de marketing online pot fi de mai multe feluri, pot include o suită numeroasă de servicii sau pot fi specializate doar pe o anumită zonă a marketingului online. Spre exemplu, există agenții care oferă doar servicii PPC sau agenții care oferă doar servicii SEO. Recomandarea specialiștilor este, totuși, să alegi o agenție care să ofere mai multe servicii, întrucât este mai simplu ca o singură agenție să se ocupe de tot ceea ce ține de promovarea online a afacerii tale, decât să colaborezi cu o agenție separată pentru diferite nevoi. 

Așadar, acestea sunt principalele servicii pe care trebuie să le cauți la o agenție online:

  • PPC- campanii Google Ads, Facebook Ads etc.;
  • SEO- content marketing, SEO tehnic, SEO off-page și SEO on-page;
  • Analytics- analizarea datelor legate de afacerea ta va ajuta la o mai bună planificare a eforturilor de marketing.

Aceste servicii se bazează pe o strategie stabilită împreună cu clientul înainte de a începe orice campanie propriu-zisă. Vei stabili împreună cu specialiștii care sunt obiectivele pe care vrei să le atingă campaniile și apoi campaniile vor fi gândite în așa fel încât obiectivele să fie atinse. 

Tipuri de agenții de marketing online

În funcție de tipurile de servicii oferite, agențiile de promovare online pot fi împărțite în mai multe categorii:

  • Agenție de marketing digital full-service- aceasta oferă toate serviciile presupuse de marketingul online;
  • Agenție SEO- aceasta oferă toate serviciile care au legătură cu optimizarea pentru motoarele de căutare;
  • Agenție Content Marketing- o astfel de agenție oferă servicii legate de conținutul care poate fi postat pe site, pe paginile de social media, în diverse broșuri sau ebooks etc. Poate fi găsită și sub denumirea de agenție de copywriting, conținutul bazându-se pe activitatea de copywriting;
  • Agenție de Inbound Marketing- oferă doar servicii care țin de sfera inbound, fiind așadar excluse campaniile PPC sau cele care au o natură invazivă pentru utilizatori;
  • Agenție Pay per Click (PPC)- o agenție de publicitate online care oferă servicii legate de reclamele plătite pe Facebook, Google etc.;
  • Agenție de market research- aceasta oferă servicii de research în legătură cu consumatorii și tot ceea ce ține de performanța produselor tale pe piață (cum sunt percepute, cum sunt folosite, cum sunt găsite etc.);
  • Agenție Social Media Marketing (SMM)- aceasta se ocupă cu promovare afacerilor pe rețelele de socializare (sunt incluse și serviciile PPC prin promovarea pe Facebook Ads);
  • Agenție de design grafic- aceasta oferă servicii de web design potrivite pentru tot ceea ce ține de partea vizuală a unei afaceri.

Cum să alegi cea mai bună agenție digitală pentru afacerea ta?

Pentru a alege cea mai bună agenție digitală pentru afacerea ta, trebuie să ții cont de următoarele aspecte: 

  • Serviciile oferite- după cum am menționat anterior, este mai simplu ca o singură agenție să se ocupe de tot ceea ce ține de promovarea ta în mediul online. Așadar, ar trebui să cauți o agenție de digital marketing care să ofere atât servicii PPC, cât și SEO;
  • Portofoliul de clienți- ce alte afaceri a mai ajutat agenția înainte sau cu ce alte afaceri colaborează în prezent. Este indicat să verifici portofoliul de clienți și, de ce nu, să contactezi 2-3 clienți pentru a cere feedback legat de colaborarea lor cu agenția;
  • Istoricul agenției ca business- o agenție de marketing este, la rândul ei, un business. Astfel, poți verifica cu ușurință care este cifra de afaceri, care sunt profiturile și alte aspecte de natură financiară care indică sănătatea unei afaceri;
  • Transparența informațiilor- pentru o colaborare de succes pe termen lung, trebuie să existe încredere între tine și specialiștii agenției, iar pentru aceasta, este necesar să primești informații periodice în legătură cu performanța eforturilor de marketing. O agenție care nu îți oferă astfel de informații poate avea ceva de ascuns în privința performanței. De asemenea, asigură-te că primești acces în tool-urile importante pe care le folosesc specialiștii, cum ar fi Google Analytics;
  • Adaptabilitate- cea mai bună agenție digitală pentru afacerea ta se va putea adapta pieței și nișei în care activezi, va avea acel know-how pentru a atrage cât mai mulți potențiali clienți, indiferent de condițiile care trebuie îndeplinite.

Cea mai bună agenție digitală pentru afacerea ta se va putea adapta pieței și nișei în care activezi

[Sursa foto: Unsplash.com]

Beneficiile angajării unei agenții de marketing digital

Dacă vei alege să colaborezi cu o agenție de marketing digital, cum este Limitless.ro, vei beneficia, printre multe altele, de următoarele: 

  • Scapi de o grijă- nu vei mai fi nevoit să te ocupi de unul singur de promovarea afacerii tale sau să folosești resurse inhouse pentru această activitate. Externalizarea eforturilor de marketing online îți eliberează o serie de resurse pe care le poți îndrepta spre alte puncte centrale ale businessului tău;
  • Obții expertiza specialiștilor- la fel cum tu ești un specialist în nișa în care activezi, cei de la agenția de marketing sunt, la rândul lor, specializați în acest domeniu;
  • Beneficiezi de cele mai noi tehnologii- o agenție de marketing digital care se respectă va folosi întotdeauna cele mai noi tool-uri pentru promovarea afacerilor cu care colaborează. Spre exemplu, dacă vor fi folosite anumite tool-uri Facebook Ads, bugetul pentru campanii va putea fi mai mic, iar rezultatele mai mari;
  • Ești la curent cu ceea ce fac competitorii- printre lucrurile pe care le poate face o agenție de marketing digital pentru tine se numără și monitorizarea concurenței pentru a observa ce fel de strategii de promovare folosește;
  • Consultanță- o agenție serioasă de digital marketing îți va oferi sfaturi și consultanță în legătură cu diverse aspecte ale businessului tău, privite din punctul de vedere al profesioniștilor din domeniul online;
  • Rezultate pe termen mediu și lung- dacă vei colabora cu o agenție care oferă servicii SEO, rezultatele vor fi prezente pentru o perioadă îndelungată, tu vei rămâne vizibil în motorul de căutare pentru mai mult timp, chiar dacă ai încheiat colaborarea cu agenția.

Acum că ai aflat cum te ajută o agenție de marketing online să îți crești vânzările și să îți dezvolți afacerea, ești pregătit să faci pasul următor și să contactezi agenția potrivită. Ai încredere în specialiștii din zona digitală pentru că ei îți pot aduce rezultatele pe care ți le dorești! 

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: O femeie și-a drogat fetița de un an ca să câștige mai mulți urmăritori pe TikTok. Fetița a fost operată degeaba pe creier de două ori- antena3.ro

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI