In articol:
- Ce reprezintă SSM
- Ce companii au obligația să respecte normele SSM
- De ce să alegi colaborarea cu o firmă SSM
Securitatea și sănătatea în muncă, SSM, este un domeniu reglementat prin lege ca fiind obligatoriu pentru orice companie activă care are minim un angajat.
Ce reprezintă SSM
Securitatea și sănătatea în muncă reprezintă principala componentă a Protecției Muncii care vizează siguranța angajatului la locul de muncă. Cu alte cuvinte, SSM reprezintă totalitatea acțiunilor, măsurilor și reglementărilor abordate în vederea prevenirii și combaterii riscurilor profesionale specifice fiecărui post din cadrul unei companii. Din punct de vedere legal aceste servicii sunt obligatorii iar nerespectarea lor atrage sancțiuni financiare și, în cazuri grave, suspendarea activității pe perioade nedeterminate sau chiar definitive.
Ce companii au obligația să respecte normele SSM
Acest domeniu este obligatoriu pentru toate companiile de pe teritoriul României care desfășoară activitate profesională și care au cel puțin un angajat. Chiar dacă anumite domenii de activitate sunt mai periculoase decât altele, fiecare dintre acestea necesită o evaluare SSM personalizată pentru stabilirea măsurilor care trebuie luate în vederea eliminării pericolului profesional. Poți beneficia de acest serviciu dacă alegi să colaborezi cu o firmă de Protecția Muncii care să se asigure că atât reglementările legale, cât și măsurile impuse de activitatea desfășurată sunt implementate corect și respectate
De ce să alegi colaborarea cu o firmă SSM
Chiar dacă este un domeniu care poate fi internalizat, Securitatea și Sănătatea în Muncă vizează implementarea măsurilor și acțiunilor impuse prin lege, care se pot schimba frecvent, din dorința de a contura un mediu cât mai sigur de lucru pentru angajați.
De la evaluarea de riscuri și dezvoltarea unor planuri de prevenire și diminuare a acestora, instruirea angajaților sau dotarea spațiilor cu echipamentele de protecție potrivite, la reprezentarea în fața autorităților în cazul unor controale, Oustand îți propune abordări personalizate pentru a spori siguranța și, implicit, productivitatea afacerii tale. Dacă îți dorești să ai parte de aceste servicii, tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul firmei și să completezi formularul de contact cu datele solicitate.
Un reprezentant al echipei va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp, pentru ca tu să oferi mai multe detalii cu privire la activitatea desfășurată de compania ta, iar acesta să poată realiza o simulare a ofertei, în funcție de care se stabilesc condițiile colaborării. Contractul se semnează online, iar începerea activității se face a doua zi lucrătoare, în așa fel încât să reprezinte o soluție ideală, chiar și în situațiile de urgență.
Profită de experiența de peste 15 ani a unei echipe de specialiști și beneficiază de o schemă personalizată de acțiune, pentru a diminua riscurile profesionale și a crea un mediu de lucru cât mai sigur și productiv, în cadrul companiei tale!
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro