De 1 mai și în prima zi de Paște, românii au fost cu ochii pe “Survivor România”, la Kanal D. Ediția de sâmbătă a înregistrat o cotă de piață de aproape 30%, în rândul publicului Comercial
Reality-ul fenomen “Survivor România” continuă ascensiunea în audiențe, dovadă stau cifrele de audiență uriașe înregistrate și milioanele de telespectatori care urmăresc cu sufletul la gură fiecare ediție a emisiunii de la Kanal D.
Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență cu “Survivor România”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor din România
Ediția de sâmbătă “Survivor România” a fost urmărită de o medie de peste 1.7 milioane (1.742.000) de români din întreaga țară.
Minutul de maximă audiență, atins la 22:31, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.328.000 de fani.
Duminică, 2 mai, Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață, cu “Survivor România” (19:59 – 23:59). Kanal D a fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe toate categoriile de public. Astfel, Kanal D a înregistrat 9,2 puncte de rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 7,1 puncte de rating și 20,4% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5,9 puncte de rating și 23,5% cota de piață, pe targetul Comercial.
Minutul de aur de la ”Survivor România” a fost atins la ora 22:00
O medie de peste 1.6 milioane (1.629.000) de telespectatori din întreaga țară au urmărit ediția de duminică “Survivor România”, în fiecare minut al difuzării.
În minutul de aur, atins la 22:00, peste 2 milioane (2.146.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau confruntarea între Războinci și Faimoși.