In articol:
- Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor din România
- Minutul de aur de la ”Survivor România” a fost atins la ora 22:00
Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență cu “Survivor România”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor din România
Sâmbătă, 1 mai, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare a reality-ului “Survivor România” (19:58 – 23:56), Kanal D a fost lider de piață și a înregistrat 9,9 puncte de rating și 26,o% cota de piață, pe targetul Național, 7,7 puncte de rating și 21,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,4 puncte de rating și 28,3% cota de piață, pe targetul Comercial.
Ediția de sâmbătă “Survivor România” a fost urmărită de o medie de peste 1.7 milioane (1.742.000) de români din întreaga țară. Minutul de maximă audiență, atins la 22:31, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.328.000 de fani.
Duminică, 2 mai, Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață, cu “Survivor România” (19:59 – 23:59). Kanal D a fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe toate categoriile de public.
Minutul de aur de la ”Survivor România” a fost atins la ora 22:00
O medie de peste 1.6 milioane (1.629.000) de telespectatori din întreaga țară au urmărit ediția de duminică “Survivor România”, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 22:00, peste 2 milioane (2.146.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau confruntarea între Războinci și Faimoși.