Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA pentru preluarea licenţei audiovizuale pentru serviciul de programe Bucureşti TV, post de televiziune generalist cu difuzare HD, inclus în lista must carry a operatorilor de cablu din România, care va fi rebranduit în noul Kanal D 2.
Citește și: Jocul cuvintelor- obiceiul de seară al românilor
În aceeaşi sedintă, Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA şi pentru preluarea de noi licenţe audiovizuale pentru Radio Impuls.
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
“Kanal D 2 şi noile licenţe Radio Impuls reprezintă un pas strategic pentru Dogan Media International în misiunea noastră de a adăuga valoare pieţei media din România. Am demonstrat de-a lungul timpului că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi nu numai, şi ne dorim să facem multe lucruri extraordinare în continuare.
Dogan Media International este unul dintre liderii grupurilor media din România şi conectează publicul la informaţii relevante şi divertisment de calitate printr-un pachet media complex, oferind conţinut inovator, atractiv şi o experienţă multiscreen, la standarde de ultimă generaţie.
Citește și: Orășenii au ales aseară gimnastica minții, cu Dan Negru, la Kanal D
La 15 ani de la lansare, Kanal D, televiziunea care se află în top 3 posturi generaliste din Romania, este un trendsetter în ceea ce priveşte formatele TV şi un reper de profesionalism, inovaţie şi bune practici într-un domeniu extrem de competitiv.
Grupul Dogan Media International este reprezentat de trei divizii puternice, complementare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls, cu 14 licenţe) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, Kfetele.ro, radioimpuls.ro, canalul de YouTube TheXclusive si WOWnews).