- In cateva zile s-au rasturnat 2 masini la 20-30 kilometri la ora. Faceau gramezi pe strada si automat veneau cu viteza si nu erau semnalizate, nu nimic.

Numai in Romania se putea intrampla asa ceva. O firma din Bucuresti a castigat un contract de 5 milioane de lei ca sa refaca Drumul National 3, intre Urluia si pana dincolo de Baneasa.

Insa in loc sa repare soseaua, muncitorii au distrus-o de tot, lasandu-i pe soferi in pericol de moarte.

Gabriel Epuran, Baneasa: A pierdut controlul volanului, a intrat cu botul direct in copac si a ricosat cu spatele in alt copac.

Pe o suprafata de aproximativ 40 de kilometri compania a executat un tratament dublu bituminos cu criblura. Pe intelesul tuturor, muncitorii trebuiau sa toarne pe sosea doua straturi de bitum si doua de piatra, care sa fie absorbite de asfalt. Insa pietrisul se lipeste de asfalt doar la temperaturi mai mari de 15 grade celsius, cu conditia sa nu ploua. Lucrarile au fost facute de curand, exact pe dos: pe ploaie, vant si cand afara erau temperaturi sub 10 grade celsius

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Tezaurul Dacic, furat din Drents. Au dispărut 4 dintre cele mai valoroase artefacte, printre și Coiful de aur de la Coțofenești- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

- Efectiv piatra nu s-a lipit. Da, pai nu are cum la temperatura asta sa se lipeasca.

Aceasta este imaginea risipei totale. Mii de tone de piatra au fost asezate pe un DN care arata ca-n palma, doar pentru a produce accidente rutiere si pentru a distruge zeci de masini.

Dupa ce muncitorii au abandonat lucrarea, localnicii din zona s-au vazut nevoiti sa curete drumul de pietris.

Doar asa puteau evita o tragedie.

-Soseaua a fost destul de buna, doar ca s-au gandit ei sa mai faca o gaura in buget.

Problema a ajuns in atentia directiei regionale de drumuri si poduri- reprezentantii acesteia au stopat lucrarile cand au vazut dezastrul provocat de firma contractata.

Marin Dima, director regional DRDP Constanta: In zonele in care au fost constatate deficiente au fost semnalati pentru intreruperea lucrarilor si remedierea lor. Nu s-au facut decontari pe niciuna din sectoarele une au fost constatate deficiente.

Muncitorii firmei care a transformat DN 3 intr-un real pericol se vor apuca de reparatii abia la primavara.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si