În mod surprinzător, conform statisticilor, când vine vorba de cumparături, șase din zece români cumpără haine, șase din zece produse de întreținere și cinci din zece încălțăminte, ceea ce demonstrează că unora dintre români le place să se îmbrăce, să schimbe garderoba chiar dacă nu este nevoie, să fie la modă chiar dacă nu li se potrivesc anumite ținute, sau să fi în centrul atenției, fapte care ne diferențiază de restul europenilor, care nu pun mare preț pe haine.
În plan paralel, la umbra falei românești au înflorit și fake-urile, o industrie subterană care îi îmbracă pe cei care își doresc să poarte un brand, dar n-au bani suficienți pentru a și le achiziționa. Hainele de duzină care copiază originalele se vând ca pâinea caldă la preț de superofertă, fie în magazine sau în mediul online.
Citește și: Sâmbătă, de la ora 14:45, în ”ROventura”: Ineu, nestemata Aradului
Astfel, cu bani de la părinți sau din propriul buzunar, cu plată cash, card, sau pe datorie, românii s-au ransformat într-unii dintre cei mai mari cumpărători de haine, mașini și telefoane de lux din Europa. În Romania se cheltuie, anual, pe haine, aproape 20 de miliarde de lei, banii fiind împărţiţi între produsele pentru femei, cele pentru bărbaţi şi cele pentru copii.
Tot duminică, la ”Asta-i România!”, vom cunoaște drama uluitoare a familiei Stângă, din Buzău.
Nu ratați duminică, de la ora 14:30, o nouă ediție ”Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, numai la Kanal D.