Duminică seară, “Casa iubirii” a plasat Kanal D primul loc în audiențe, pe targetul Național și pe cel All Urban
#Peste un milion de fani au stat cu ochii pe concurenții celui de-al doilea sezon al îndrăgitului reality show.
Gala de ieri a reality-ului “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate, în prima parte a difuzării emisiunii. Conform datelor furnizate de Kantar Media, emisiunea a fost lider de piață, atât la nivelul întregii țări, cât și în rândul populației de la orașe.
Ieri, în intervalul orar 16:00 – 18:00, Kanal D a înregistrat 4.4 puncte de rating și 13% cota de piață, pe targetul Național, și 3.4 puncte de rating și 11% cota de piață, pe targetul All Urban.
O medie de 773.000 de fani ai emisiunii din întreaga țară au urmărit, în fiecare minut al difuzării, emisiunea “Casa iubirii”, minutul de aur, atins la 17:58, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion (1.071.000) de telespectatori.
Reality show-ul "Casa iubirii", prezentat de Andreea Mantea, poate fi urmărit de luni până vineri de la 10:00 şi 16:30, şi în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 16:00 şi 19:00, la Kanal D.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu “Asta-i România!”