Emisiunea “Casa iubirii” își menține supremația în audiențe. Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor cu reality show-ul prezentat de Andreea Mantea
Ediția de luni a emisiunii "Casa iubirii", prezentată de Andreea Mantea, la Kanal D, a înregistrat audiențe impresionante, consolidând poziția postului TV ca lider în peisajul media.
Cifrele spectaculoase obținute în ediția de ieri demonstrează impactul show-ului asupra telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Audiențe impresionante pentru emisiunea „Casa iubirii”
Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 3,1% rating si 18,1% cotă de piață, pe targetul Național, 2,6% rating si 16,4% cotă de piață, pe targetul All Urban, si 1,9% rating si 18,2% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD).
Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste o jumătate de milion (543.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul orar 16:30 – 19:00, a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste 800.000
(822.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe locul doi în top, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, cu 4,0% rating si 13,4% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 4,7% rating si 14,7% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe. Minutul de aur, înregistrat la 18:50, a adunat în fața micilor ecrane peste un milion (1.013.000) de fani ai emisiunii.
Audiențe „Casa iubirii”, prima parte de luni, 5 februarie 2024