Fabrica ARO din Campulung Muscel a fost decenii la rand mandria tarii, producand sute de mii de masini de teren intrate in dotarea populatiei si a armatei, dar si foarte pretabile pentru export. Cel mai de succes model ARO este considerat M 461, a carui productie a inceput in 1964. Acesta avea motor de 2.5 l pe benzină la 70 CP (52 kW), o viteză maximă de 100 km/h şi un consum de combustibil de 17 l/100 km la 80 km/h.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Exportat masiv in tarile Americii de Sud si ale Africii, modelul M461 functioneaza de minune si astazi, la jumatate de secol de la producerea lui! "Dacă în România M 461 a devenit obiect de colecţie, sunt ţări în care maşina din Muscel încă este vehicul utilizat non-stop. Cel mai de succes model fabricat la Câmpulung, M 461 a fost exportat masiv în zona Americii de Sud, ştiut fiind faptul că la începutul anilor ´80, atunci când columbienilor li s-a propus modelul ARO 24, ei au solicitat tot M-uri.

După patru decenii de când maşinile româneşti au ajuns în zonele muntoase ale Columbiei, M 461, cunoscut acolo ca „El Carpati”, încă serveşte ca vehicul de transport mărfuri şi persoane. Câteva fotografii realizate anii trecuţi în Belen de Umbria (Columbia) sunt edificatoare!", noteaza publicatia jurnaldearges.ro intr-un material dedicat succesului marcii ARO peste hotare. 

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si