In articol:
- Tematica și designul
- Funcțiile speciale
- Volatilitatea și rata de câștig
- Campaniile de marketing și recenziile utilizatorilor
În oferta cazinourilor licențiate din țara noastră sunt mii de jocuri din care poți să alegi. Și concurența din domeniu este acerbă, având în vedere că sunt zeci de companii care dezvoltă sloturi online.
În acest articol vom analiza care sunt principalii factori ce determină popularitatea pe care un joc o are. De la tematică și design până la funcții speciale și marketing, toate au rolul lor și contribuie la succes sau la un eventual eșec.
Tematica și designul
Primul contact pe care utilizatorul îl are cu slotul este tematica. Încă din titlu ori din poza asociată, utilizatorul trebuie să-și dea seama despre ce este vorba.
Astfel, numărul utilizatorilor ce vor fi atrași de jocul respectiv crește. Partea vizuală este și ea importantă. În momentul în care un utilizator deschide jocul, șansele ca el să fie atras sunt mai mari atunci când grafica este interesantă.
Funcțiile speciale
Dincolo de partea vizuală și tematică, trebuie să recunoaștem că experiența în sine contează enorm. Iar jucătorii vor mai mult decât să apese spin și să vadă niște role care se învârt pe ecran. Astfel, sloturile care au funcții speciale au din start un avantaj. Jucătorii apreciază în mod deosebit sloturi cu rotiri gratuite, multiplicatori, posibilitatea de a paria și așa mai departe.
Tocmai din acest motiv, în ultimii ani au apărut jocuri cu speciale ce pot fi cumpărate în orice moment. Prin urmare, indiferent că joci cu mize reale sau virtuale, așteptarea (uneori foarte lungă) a declanșării rundei speciale a luat sfârșit. Desigur, la sloturile echipate de producători precum Pragmatic Play sau Relax Gaming cu funcția de Cumpărare Bonus. Că merită sau nu, depinde de cum stai cu norocul în acel moment, însă cert este că activarea unei speciale costă de regulă 100x miza pe care joci.
Volatilitatea și rata de câștig
Utilizatorii se mai ghidează și după alte aspecte în momentul în care aleg un slot. Spre exemplu, când vine vorba despre jucătorii recreaționali, aceștia vor alege întotdeauna sloturi cu volatilitate mică. Asta deoarece pe ei îi interesează să vadă că au câștigat și nu contează neapărat suma. Sentimentul de câștig le dă o stare de bine. La sloturile cu volatilitate mică, plățile sunt mai dese, dar mai mici.
În schimb, dacă o companie țintește jucătorii care joacă sume mai mari, atunci va face un slot cu volatilitate mai mare. RTP-ul este iarăși un element care poate determina succesul sau eșecul unui slot. Dacă vorbim despre un joc cu RTP de peste 98%, sunt șanse mai mari să iasă în evidență, deoarece jucătorii vor conștientiza că, în teorie, au șanse mai mari să obțină premii, deși nimeni nu le poate garanta acest lucru.
Campaniile de marketing și recenziile utilizatorilor
E dificil să lansezi un joc nou și să te aștepți să ai succes cât timp nu îl promovezi. De aceea, companiile din domeniu apelează la campanii de marketing. Acestea au diverse forme. Cea mai întâlnită este ca un cazinou să ofere rotiri gratuite la un joc pe care l-a adăugat recent în ofertă. Utilizatorii au astfel ocazia să testeze respectivul joc fără să-și asume vreun risc.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
O altă metodă este promovarea jocului prin mijloace tradiționale, cum ar fi marketing prin email, ori poziționarea mai sus în pagina cu sloturi a cazinoului respectiv. Desigur, contează mult și recenziile pe care jocul respectiv le-a primit după lansare din partea site-urilor de specialitate și a celorlalți jucători. Dacă în jurul unui joc se vor produce numeroase discuții, atunci șansele ca alți utilizatori să-l testeze vor crește considerabil.