FOTO - Jurnalistul britanic Charlie Ottley, îndrăgostit de România, a creat un logo special pentru țara noastră: „Spun de doi ani că trebuie să renunțăm la frunză”
Jurnalistul Charlie Ottley vine în fața românilor cu o perspectivă nouă și curată asupra logoului țării noastre. Acesta este îndrăgostit de România și are câteva idei, care, spune el, s-ar potrivi cu adevăratul potențial al țării noastre.
Jurnalistul Charlie Ottley este îndrăgostit de România. Acesta a propus un nou brand al țării noastre. El și-a tatuat pe braț lupul dacic!
„ Am creat un nou logo care include taie lupul dacic, pentru că cei din Vest percep România într-un mod negativ, o junglă de ciment post comunistă. Nu ştiu cât de bogată este ţara asta în ceea ce priveşte moştenirea culturală, resursele naturale.
Am vrut să includ şi firele de porumb, de grâu, pentru că România a fost văzută ca grânarul Europei”, a spus jurnalistul britanic, potrivit observatornews.ro
„ Spun de doi ani că trebuie să renunţăm la frunză. Ştiu că a fost foarte scump acel logo, dar este nefolositor. Nu spune suficient. Transmite că "Avem copaci!". Dar, de asemenea, avem şi cea mai mare rată de defrişare ilegală din lume, aşa că faptul că atragem atenţia asupra acestui lucru nu este minunat”, a spus Charlie Ottley, potrivit sursei menționate anterior.
Frunza Elenei Udrea a fost lansată în 2010 şi a costat aproape 900.000 de
euro. La noul logo au lucrat doi artişti din Statele Unite, care au fost fermecaţi de ţara noastră.
„În jur de trei-patru zile de muncă constantă. 10 ore în fiecare zi. Am învăţat atât de multe despre România, m-am îndrăgostit de ţara voastră. E frumoasă. Oamenii, mâncarea, totul este minunat”, a spus Maryssa Gray, artistă.
Artistul Shaun Gray a vorbit despre sloganul menționat de jurnalistul britanic, „The wild corner of Romania”, care, spune el, „se potrivește perfect”. El a spus că de când se află în România a văzut lupi și urși.