Close sidebar
Close sidebar

FOTO - Jurnalistul britanic Charlie Ottley, îndrăgostit de România, a creat un logo special pentru țara noastră: „Spun de doi ani că trebuie să renunțăm la frunză”

Jurnalistul Charlie Ottley vine în fața românilor cu o perspectivă nouă și curată asupra logoului țării noastre. Acesta este îndrăgostit de România și are câteva idei, care, spune el, s-ar potrivi cu adevăratul potențial al țării noastre.

Estera Maria,

FOTO - Jurnalistul britanic Charlie Ottley, îndrăgostit de România, a creat un logo special pentru țara noastră: „Spun de doi ani că trebuie să renunțăm la frunză”

[Sursa foto: Observatornews.ro/Biz Brașov]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Jurnalistul Charlie Ottley este îndrăgostit de România. Acesta a propus un nou brand al țării noastre. El și-a tatuat pe braț lupul dacic!

Am creat un nou logo care include taie lupul dacic, pentru că cei din Vest percep România într-un mod negativ, o junglă de ciment post comunistă. Nu ştiu cât de bogată este ţara asta în ceea ce priveşte moştenirea culturală, resursele naturale. Am vrut să includ şi firele de porumb, de grâu, pentru că România a fost văzută ca grânarul Europei”, a spus jurnalistul britanic, potrivit observatornews.ro

Citește și: Sânzienele 2023. Ce nu se face în această zi? Tradiții și obiceiuri

Jurnalistul vrea ca România să dea uitării vechiului logo

Logo-ul propus de jurnalistul britanic Charlie Ottley

[Sursa foto: Brașov.net]

Jurnalistul este de părere că vechiul logo al țării noastre ar trebui să dispară.

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Spun de doi ani că trebuie să renunţăm la frunză. Ştiu că a fost foarte scump acel logo, dar este nefolositor. Nu spune suficient. Transmite că "Avem copaci!". Dar, de asemenea, avem şi cea mai mare rată de defrişare ilegală din lume, aşa că faptul că atragem atenţia asupra acestui lucru nu este minunat”, a spus Charlie Ottley, potrivit sursei

menționate anterior.

Frunza Elenei Udrea a fost lansată în 2010 şi a costat aproape 900.000 de euro. La noul logo au lucrat doi artişti din Statele Unite, care au fost fermecaţi de ţara noastră.

„În jur de trei-patru zile de muncă constantă. 10 ore în fiecare zi.  Am învăţat atât de multe despre România, m-am îndrăgostit de ţara voastră. E frumoasă. Oamenii, mâncarea, totul este minunat”,

a spus Maryssa Gray, artistă.

Citește și: EXCLUSIV: Fetița cu voce de aur care a cucerit inimile românilor/ Adelina Nedelcu: ”Pe scenă e lumea mea”

Artistul Shaun Gray a vorbit despre sloganul menționat de jurnalistul britanic, „The wild corner of Romania”, care, spune el, „se potrivește perfect”. El a spus că de când se află în România a văzut lupi și urși.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI