In articol:
Jurnalistul Charlie Ottley este îndrăgostit de România. Acesta a propus un nou brand al țării noastre. El și-a tatuat pe braț lupul dacic!
„ Am creat un nou logo care include taie lupul dacic, pentru că cei din Vest percep România într-un mod negativ, o junglă de ciment post comunistă.
Citește și: Sânzienele 2023. Ce nu se face în această zi? Tradiții și obiceiuri
Jurnalistul vrea ca România să dea uitării vechiului logo
Jurnalistul este de părere că vechiul logo al țării noastre ar trebui să dispară.
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
„ Spun de doi ani că trebuie să renunţăm la frunză. Ştiu că a fost foarte scump acel logo, dar este nefolositor. Nu spune suficient. Transmite că "Avem copaci!". Dar, de asemenea, avem şi cea mai mare rată de defrişare ilegală din lume, aşa că faptul că atragem atenţia asupra acestui lucru nu este minunat”, a spus Charlie Ottley, potrivit sursei
Frunza Elenei Udrea a fost lansată în 2010 şi a costat aproape 900.000 de euro. La noul logo au lucrat doi artişti din Statele Unite, care au fost fermecaţi de ţara noastră.
„În jur de trei-patru zile de muncă constantă. 10 ore în fiecare zi. Am învăţat atât de multe despre România, m-am îndrăgostit de ţara voastră. E frumoasă. Oamenii, mâncarea, totul este minunat”,
Citește și: EXCLUSIV: Fetița cu voce de aur care a cucerit inimile românilor/ Adelina Nedelcu: ”Pe scenă e lumea mea”
Artistul Shaun Gray a vorbit despre sloganul menționat de jurnalistul britanic, „The wild corner of Romania”, care, spune el, „se potrivește perfect”. El a spus că de când se află în România a văzut lupi și urși.