Aceste fluctuatii au determinat schimbarea liderului in topul celor mai valoroase brand-uri din lume. "Inovarea continua, cresterea veniturilor din publicitate si dezvoltarea afacerii in cloud au ajutat Google sa inlocuiasca Apple in clasament", se arata intr-un comunicat al unei firme de consultanta care a facut public acest lucru.

"Marcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocari si care adopta modele si mentalitati inovatoare.
Sunt marci care zguduie din temelie alte categorii prin inovatii care merg dincolo de produse si tehnologii noi, de exemplu transformand modul in care se presteaza serviciul"
, a precizat directorul de companiei de consultanta, David Roth.

Google are o cifra de piata cotata la valoarea de 201,694 miliarde de euro, in timp ce Apple a cazut la 201,044 miliarde de euro.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si