In articol:
- Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache
- Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară
- Minutul de aur
Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.
Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori.
Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache
Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.
Citeste si: Kanal D, lider absolut de audienta, cu “Teo Show”
“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus ”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.
Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară
Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.
Citeste si: VIDEO- Andreea Antonescu poartă din nou codițe ca pe vremea trupei Andre
Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Minutul de aur
În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.
Și duminică, 18 aprilie, Kanal D și-a menținut poziția de lider incontestabil de audiență, pe intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 24:10). Astfel, Kanal D a înregistrat 11,9% rating și 26,0% cota de piață, pe targetul Național, 9,2% rating și 20,6% cota dee piata, pe tagretul All Urban, și 8,7% rating și 22,9% cota de piață, pe targetul Comercial. Editia de aseară, cu jocul de comunicare și eliminarea din echipa Războinicilor a fost urmărită de o medie de peste 2 milioane de telspectatori (2.111.000) în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:20, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, aproape 3 milioane de fani (2.921.000).