În videoclipurile sale, italianul a atras rapid o mulțime de reacții din partea urmăritorilor săi, ceea ce a contribuit la răspândirea lor în scurt timp.
Influencerul s-a arătat impresionat de nivelul de igienă din diverse locații cum ar fi gările, centrele comerciale și aeroporturile din țara noastră.
În comparație cu Italia, creatorul de conținut a subliniat diferența pe care a observat-o în acest sens.
Unul dintre videoclipuri îl prezintă într-un centru comercial din Constanța, exprimându-și uimirea față de curățenia de acolo, inclusiv scările laterale:
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
„În România, nu pot să cred! Uitați-vă în spatele meu. Uitați-vă ce se curăță. În Italia nu se curăță nici măcar pe jos. Uitați-vă ce se curăță, scările laterale! Nu, nu-mi vine să cred… Nu am cuvinte, suntem în centrul comercial din Constanța. Aici se curăță și scările laterale. Vă salut din România!”, a povestit Paoletto.
Italianul, surprins de curățenia din România: „Cum e posibil?”
Mai mult, italianul și-a continuat călătoria prin România, capturând diverse locuri publice pentru a le împărtăși cu urmăritorii săi.
Într-un alt videoclip, Paoletto a surprins chiar și stația de tren care leagă Bucureștiul de Aeroportul „Henri Coandă”.
El a fost impresionat nu doar de nivelul actual de curățenie, ci și de angajamentul de a menține spațiul într-o stare impecabilă:
„Nu pot să cred… Curăță chiar și unde e curat. E totul curat aici! Cum e posibil? Curățați chiar și unde e curat. Incredibil!”
Experiența lui Paoletto în România adaugă o dimensiune valoroasă percepției internaționale a țării noastre în mediul online, oferind totodată o ocazie de autoevaluare a curățeniei în spațiile publice și a importanței acesteia în societate.