In articol:
- 76 de milioane de euro pentru factura la energie electrică
- Răspunsul companiei, după factura de milioane de euro primită de Romică
Un bărbat din Adjud, județul Vrancea, s-a trezit că are de plată peste 75 de milioane de euro la curent. Prețul astronomic a fost calculat pe o perioadă de 5 luni.
Compania a transmis că regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi cele mai bune servicii de pe piață.
Citește și: VIDEO- Haos la ajutorul de 1.400 lei pentru facturile la energie. Cum folosești cardul de energie
76 de milioane de euro pentru factura la energie electrică
Romică Păduraru, un bărbat din Vrancea care deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă, a primit o factură la energia electrică care taie răsuflarea oricui.
Suma exorbitantă a fost „scoasă” în urma unei greșeli de calcul. Bărbatul a fost într-adevăr șocat când a văzut cât are de plătit pe energia electrică consumată pe parcursul a 5 luni.
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
Citește și: Programul "Noua Casă" 2023. Împrumut de maxim 119.000 euro pentru românii care vor o casă nouă
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro.
Furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul, potrivit romaniatv.ro
Citește și: VIDEO- Au ajuns să muncească degeaba: românii se plâng de muncă multă și bani puțin
Răspunsul companiei, după factura de milioane de euro primită de Romică
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.