Influența unei agenții de marketing digital asupra companiilor din online
„Ne concentram 100% pe aducerea de noi clienti catre afacerea ta.” „Suntem expertii in marketing digital.” „Avem rezultate multiple.”
Auzi des aceste fraze, nu? Dar cum iti poate influenta tie in mod pozitiv o agentie de marketing digital vanzarile?
Stii faptul ca fiecare agentie are tactica sa de promovare, la fel ca si tine, pentru atragerea fiecarui client. Asa cum tu te intrebi daca agentia X sau agentia Y te poate ajuta, asa se intreaba si clientii tai daca produsele sau serviciile tale chiar ii pot ajuta.
Dar totul tine de cat de bine faci analiza pe piata atunci cand vrei sa apelezi la o agentie de marketing digital. In Romania sunt peste 100 de agentii specializate pe promovare online.
Citeste si: VIDEO- Pablo Escobar de România, mort de COVID-19
Cum realizeaza o reclama online care aduce rezultate o agentie de marketing digital?
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
O astfel de agentie atunci cand creaza anunturile online se axeaza pe 3 elemente principale care influenteaza audienta:
Vorbeste cat de buna este afacerea respectiva sau cat de bune sunt produsele si serviciile afacerii respective.
Arata ce au spus alti clienti despre afacere, produse si servicii furnizate.
Citeste si: Gala Oscar 2021. Lista nominalizărilor la Premiile Academiei Americane de Film
Demonstreaza ceea ce a spus mai sus la punctul 1 si la 2.
Deoarece o agentie online stie ca job-ul unei reclame online nu este sa vanda, ci sa creeze o reactie, care apoi sa duca la o vanzare.
Creeaza headline citibil si nou;
Realizeaza un text cat mai simplu si atractiv;
Compune un text care sa contina elemente de interes cat mai mare („subiecte fierbinti”);
Mentioneaza beneficiile afacerii, produselor si serviciilor;
Adapteaza mesajul in functie de fiecare profil targetat;
Vine cu argumente reale;
Se concentreaza pe un text cat mai de calitate;
Citeste si: Doliu în lumea actorilor. Un celebru artist a pierdut lupta cu viața
Realizeaza un design simplu;
Realizeaza imagini sau video cat mai atractive;
Incearca mai multe tipuri de anunturi si vede care este castigator;
Face comparatii sau scoate in evidenta diferentele fata de concurenta;
Incearca sa inteleaga psihologia potentialului client.
Avand in vedere tot ce am exemplificat mai sus, influenta pe care o poate avea o agentie de marketing digital in crearea, administrarea si optimizarea campaniilor tale PPC poate avea un impact major.
Pe baza experientei, adica administrand multiple si diverse conturi din Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Tik Tok Ads sau YouTube Ads, o agentie specializata pe campanie de promovare iti va oferi servicii de calitate, fara „bani aruncati” (incercati) pe mai multe campanii sau campanii care doar iti cheltuie bani.
Citeste si: Ce înseamnă când visezi că te tunzi. Simbolistica părului în vis