"Prin aceasta initiativa, dorim sa îi încurajam pe clientii nostri sa faca parte, alaturi de noi, din acest efort colectiv pentru redobandirea acestui important simbol al culturii romanesti“, a declarat directorul de marketing si comunicare al Carrefour, Andreea Mihai.

Dupa cifrele de afaceri din 2015, Carrefour (inclusiv Artima), si-a crescut vanzarile în Romania cu 13,4%, pana la aproape 1,4 miliarde de euro (6,18 miliarde lei).

si profitul net a crescut 9,6%, pana la 28,7 milioane euro (127,7 milioane lei).

Grupul francez opereaza în Romania 191 de magazine, dintre care 30 de hipermarketuri "Carrefour“, 107 supermarketuri "Market“, 43  magazine de proximitate "Express“, 10 magazine de proximitate "Contact", plus un magazin online. Retailerul mai detine si patru magazine sub brandul Supeco.

Carrefour a preluat, la sfarsitul anului trecut, reteaua locala de 86 de supermarketuri Billa, cu afaceri de peste 300 milioane de euro, într-o trazactie de circa 100 milioane euro. Grupul are peste 9.000 de angajati în Romania.

A mai ramas mai putin de o luna pana la încheierea subscriptiei publice pentru achizitionarea sculpturii "Cumintenia pamantului", iar pana acum s-au strans aproape 700.000 de euro, potrivit ministrului Culturii, Corina suteu.

Cea mai mare contributie financiara din mediul privat de pana acum a fost anuntata de Dedeman, cel mai mare jucator de pe piata locala de bricolaj, controlat de fratii Dragos si Adrian Paval din Bacau, care a donat 127.000
de euro, cate 15 euro pentru fiecare dintre cei 8.500 de angajati.

Pe langa cele cinci milioane de euro, suma locata deja de Guvern, statul mai are nevoie ca sase milioane de euro pentru achizitia operei lui Constantin Brancusi.

La ora actuala, "Cumintenia Pamantului" poate fi vazuta la Muzeul Bancii Nationale a Romaniei, de luni pana vineri, între orele 10.00 – 18.00, cu ajutorul unei programari prealabile.
Intrarea este gratuita, iar vizitatorii muzeului beneficiaza de un tur ghidat.

Pe langa Dedeman, printre companiile care si-au anuntat implicarea în sustinerea campaniei de sustinere a subscriptiei nationale pentru achizitia operei lui Constantin Brancusi "Cumintenia Pamantului" se numara BRD, Uber, Enel, McDonald's, Banca Transilvania, OMNIASIG, eMAG, UniCredit Bank Romania, Coresi, New Folder, Unlock, Media Trust, Telekom, Dexter Print, Humanitas si Carturesti.

Printre personalitatile care si-au aratat deja sprijinul pentru campania de subscriptie publica se regasesc  Adrian Ghenie, Doina Lemny, Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Mircea Cartarescu, Dan Perjovschi, Mircea Cantor, Alexandru Tomescu, Vlad Alexandrescu, Tudor Giurgiu, François Saint-Paul - ambasadorul Frantei, Razvan Burleanu, Oana Manea, Alexandru Dedu si Cosmin Alexandru. De asemenea, în spoturile publicitare îsi declara sustinerea Maia Morgenstern, Oana Pellea, Victor Rebengiuc, Andrei Plesu, Iuliana Tudor, Melania Medeleanu, Irina Pacurariu, Dragos Bucurenci, Parintele Constantin Necula, Mariana Lungu, Dan Amariei, Matei Oprina, Cristiana Mongol Stancu, Iv cel Naiv, Virgil Stanescu, Alexandru Tomescu, Cristina Cioran, Gheorghe Hagi, Virgil Iantu, Dora Dumitrescu si Ilie Nastase.

"Cumintenia Pamantului" a fost realizata de Constantin Brancusi în 1907 si apartine patrimoniului cultural national, în categoria Tezaur. În prezent, "Cumintenia Pamantului" este în proprietatea mostenitorilor arhitectului Gheorghe Romascu, care a cumparat opera de arta de la Constantin Brancusi în anul 1911, noteaza cei de la news.ro

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Oamenii dintr-un sat au fost șocați când au văzut că un munte de gunoaie le bloca singurul drum de acces în localitate- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si