Istoria interesantă a căruciorului de cumpărături
A fost numită cea mai mare dezvoltare din istoria merchandisingului, dar când a fost inventat căruciorul de cumpărături a fost inițial un eșec spectaculos.
Dacă există o invenție care demonstrează cât de departe a ajuns tehnologia în ultimii 80 de ani, aceasta ar putea fi umilul cărucior de cumpărături.
Pare atât de simplu și, cu siguranță, un lucru pe care îl luăm cu toții, atunci când trebuie să ne punem produsele alimentare dorite, dar nu a fost întotdeauna atât de simplu.
Din când în când, cumpărătorii au trebuit să se lupte cu limitările coșurilor de răchită sau de sârmă.
Era o idee care avea să sfârșească prin a păstra silueta impresionantă a lui Sylvan Goldman și a fost ulterior salutată ca o noutate care a condus forța capitalismului american.
Într-un documentar TV despre viața lui Goldman, căruciorul său de cumpărături a fost numit „cea mai mare dezvoltare din istoria merchandisingului”.
Dar nu a prins imediat. Bărbații erau considerați efeminați și femeile aminteau de cele care împing cărucioarele pentru copii- o sarcină de care se pare că s-au săturat.
În încercarea de a schimba părerea opiniei publice, inventatorul în vârstă de 39 de ani a publicat o serie de reclame în ziar pentru a promova noua caracteristică a magazinului alimentar.
„Este nou- este senzațional. Nu mai există coșuri care trebuie cărate!"
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
„Vă puteți imagina deplasându-vă printr-o piață alimentară spațioasă, fără a fi nevoie să cărați un coș de cumpărături greoi pe braț?”
Cu toate acestea s-au dovedit ineficiente. Într-un interviu din 1977 de la CBS, Goldman și-a amintit de dificultatea cu care publicul american a acceptat invenția.
Citeste si: VIDEO| Înghesuială de nedescris la cumpărături
Multe gospodine deciseseră că nu mai vor să aibă de-a face cu cărucioarele, întrucât au împins destule cărucioare pentru copii. Bărbații considerau că pot căra pe brațele lor mari și puternice un coș mic. Căruciorul pentru cumpărături a fost un eșec total.
În ciuda mentalității învechite, Goldman nu a renunțat și a angajat bărbați și femei atractive să se plimbe prin magazinele sale împingând cărucioare pentru supermarket- o mișcare care s-a dovedit a fi genială.
Odată ce în cele din urmă au fost considerate destul de la modă, cărucioarele au început să fie folosite. Pe lângă faptul că afacerea lui Goldman a explodat, creația sa a început să se vândă și la alte lanțuri de supermarketuri. Până în 1940 s-a creat o listă de așteptare de șapte ani.
Procesul care a dus la apariția căruciorului de cumpărături nu a fost în niciun caz simplu.
Inițial Goldman și-a instruit personalul să fie cu ochii în patru la orice client al cărui coș era plin sau părea că se apleacă datorită greutății acestuia. Angajații din magazin luau coșul clientului și îl țineau pe tejghea pentru a le permite să-și continue cumpărăturile.Când acest lucru s-a dovedit a nu fi un sistem eficient, Goldman s-a gândit să aranjeze rafturile magazinelor alimentare în zig-zag, să pună coșuri pe o linie de cale ferată pentru a-i face pe clienți să avanseze în linie. Nu este surprinzător că ideea nu s-a dovedit câștigătoare.
La final, inspirația privind designul căruciorului a venit de la un scaun pliant din lemn din biroul lui Goldman.
Privind scaunul în timp ce stătea în biroul său într-o zi, îi veni ideea. Ce-ar fi dacă ar pune roți pe fundul scaunului și ar avea o a doua bază pe care să pună un alt coș?
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Se spune că el s-a dus pornit la parter pentru a discuta cu Fred Young, omul priceput la toate din magazin, iar aceștia au petrecut ore întregi creând un design.
După prima încercare cu un scaun din lemn care s-a prăbușit sub greutatea coșului, au proiectat-o un altul folosind un cadru metalic.
Proiectarea a evoluat curând în ceea ce Goldman a numit „transportor de coșuri pliante” și a depus invenția la oficiul de brevetare- o mișcare care a ajutat la crearea unui imperiu imobiliar și de retail, în valoare de jumătate de miliard de dolari, în 1984 când acesta a murit.
Cel mai mare succesor al coșului unic la designul inițial al lui Goldman este încă folosit în prezent.
După cum puteți observa, apariția căruciorului de cumpărături a parcurs un drum destul de anevoios.
În prezent, aceste cărucioare sunt indispensabile în supermarket. Prin urmare, dacă aveți nevoie de cărucioare pentru supermarket de cea mai bună calitate, trebuie să aflați că echipa Rafturi Metalice de la A la Z vi le pune la dispoziție oricând, la cele mai bune prețuri de pe piață.