Astfel, ieri, 22 ianuarie, în intervalul difuzării buletinului informativ, 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 2,9% puncte de rating și 15,1% cotă de piață, la nivelul întregii țări, target Național, 2,5% rating și 14,5% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, target All Urban și 2,2% rating și 17,8% cotă de piață, pe targetul Comercial, (21-54 Național ABCD), surclasând astfel stațiile concurente.

O medie de 502.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:52, când 571.000 de români s-au aflat în fața micilor ecrane, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: În timp ce se tatua pe spate, un bărbat a făcut atac de cord și a murit- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

Audiențe target Național

National +g

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.9

502

15.1

2

Antena 1

2.4

422

12.7

3

Romania TV

2.4

418

12.5

4

Pro TV

2.3

409

12.3

5

Realitatea Plus

1.1

184

5.5

Audiențe target All Urban

Urban +g

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.5

245

14.5

2

Antena 1

2.3

230

13.6

3

Romania TV

2.1

202

11.9

4

Pro TV

1.7

162

9.6

5

Antena 3 CNN

1.2

121

7.2

Audiențe target Comercial

21-54 National ABCD

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.2

144

17.8

2

Pro TV

2.1

134

16.5

3

Antena 1

1.9

122

15.1

4

Romania TV

0.9

57

7.0

5

Antena Stars

0.5

34

4.1


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si