Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe doua categorii de public monitorizate, înregistrând 1,8% rating si 16,3% cotă de piață, pe targetul Național, si 1,2% rating si 17,2% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD). Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste 300.000 (319.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul 16:30 – 19:00 a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste o jumatate de milion (577.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe primul loc in topul televiziunilor, atât pe targetul Național, cât și pe cel Comercial, cu 3,3% rating si 15,7% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 2,5% rating si 18,6% cotă de piață, în rândul publicului Comercial.
Minutul de aur, înregistrat la 18:27 a adunat în fața micilor ecrane peste 700.000 (721.000) de fani.