Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 10:00 – 12:00, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe doua categorii de public monitorizate, înregistrând 1,8% rating si 16,3% cotă de piață, pe targetul Național, si 1,2% rating si 17,2% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD). Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste 300.000 (319.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul 16:30 – 19:00 a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste o jumatate de milion (577.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe primul loc in topul televiziunilor, atât pe targetul Național, cât și pe cel Comercial, cu 3,3% rating si 15,7% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 2,5% rating si 18,6% cotă de piață, în rândul publicului Comercial.