Cifrele spectaculoase obținute în ediția de ieri demonstrează impactul show-ului asupra telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 16:3-00 – 18:00, Kanal D a fost lider de audiență, pe doua categorii de public monitorizate, înregistrând 4,9% rating si 15,9% cotă de piață, pe targetul Național, si 4,1% rating si 14,4% cotă de piață, pe targetul All Urban; pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), prima parte a Galei de aseara a emisiunii s-a clasat pe locul secund, inregistrand 3,2% rating si 14,8% cotă de piață.
Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor cu Gala de duminică a emisiunii „Casa iubirii”
Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste 800.000 (849.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Citește și: Mihaela a dat totul din casă! Ce a declarat fosta concurentă despre misteriosul bărbat care a făcut-o să îl dea uitării pe Robert?
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul 19:00 -21:00 a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste 1.1 milioane (1.101.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe locul doi în top, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, cu 6,3% rating si 14,3% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 5,5% rating si 13,2% cotă de piață, în
rândul publicului de la orașe.
Minutul de aur, înregistrat la 20:57 a adunat în fața micilor ecrane peste un 1.3 milioane (1.328.000) de fani.