In articol:
Cifrele spectaculoase obținute în ediția de ieri demonstrează impactul show-ului asupra telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Cu prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul orar 16:3-00 – 18:00, Kanal D a fost lider de audiență, pe doua categorii de public monitorizate, înregistrând 4,9% rating si 15,9% cotă de piață, pe targetul Național, si 4,1% rating si 14,4% cotă de piață, pe targetul All Urban; pe targetul Comercial (21-54
Kanal D, pe primul loc în topul televiziunilor cu Gala de duminică a emisiunii „Casa iubirii”
Emisiunea a atras în fața micilor ecrane o medie de peste 800.000 (849.000) de telespectatori din întreaga țară în fiecare minut al difuzării.
Partea a doua a emisiunii, difuzată în intervalul 19:00 -21:00 a adunat in fața micilor ecrane o medie de peste 1.1 milioane (1.101.000) de fani din întreaga țară, stația plasându-se pe locul doi în top, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, cu 6,3% rating si 14,3% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 5,5% rating si 13,2% cotă de piață, în rândul
Minutul de aur, înregistrat la 20:57 a adunat în fața micilor ecrane peste un 1.3 milioane (1.328.000) de fani.