Kanal D, premiat pentru Smart Entertainment la Biz PR Awards 2024
Biz PR Awards 2024 oferă recunoaștere pentru performanță: Kanal D, premiat pentru Smart Entertainment.
Revista Biz a premiat, joi, în cadrul galei Biz PR Awards 2024, desfășurată la InterContinental Athénée Palace, cele mai performante agenții de PR din România, dar și cele mai creative și de impact proiecte din ultimul an.
Echipa de comunicare a Kanal D a fost premiată aseară în cadrul Galei pentru campania de comunicare a show-ului "The Floor", emisiunea care face parte din segmentul de emisiuni smart entertainment difuzate de stația TV.
" Mulțumesc în numele întregii echipe pentru acest premiu! Ne bucurăm că, în calitate de stație generalistă, am reușit să consolidăm acest segment de smart entertainment aducând publicului Jocul cuvintelor, Tu urmezi! și The Floor. În această toamnă, odată cu lansarea The Floor, am avut și propria noastră campanie electorală, am invitat oamenii să aleagă inteligent și rezultatele în audiență au arătat că au ales astfel", a spus Cristina Sava.
„Biz PR Awards a devenit un reper pentru profesioniștii din comunicare, oferind o imagine completă a pieței românești, recunoaștere pentru cei mai performanți și cele mai bune campanii de comunicare, dar și un instrument util pentru radiografia PR-ului din România. Demersul jurnalistic al echipei Biz este unul dintre cele mai complexe, se bazează pe analize riguroase și pe un studiu pe care-l realizăm an de an alături de Unlock, astfel încât Biz PR Awards să continue să fie, așa cum este de 13 ani, o sărbătoare a oamenilor de comunicare și un catalizator pentru performanță” , declară Marta Ușurelu, owner Biz.
În cadrul evenimentului, Biz a lansat cea de-a 13-a ediție a studiului amplu Top PR România, realizat împreună cu Unlock. Studiul este realizat în baza colectării și analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanțelor de business ale agențiilor de PR și a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor cu care lucrează.
La fel ca în edițiile trecute, studiul nu este doar despre venituri, profitabilitate sau fee-uri și doar evaluările din partea clienților, ci le cuprinde pe toate acestea, în baza unui algoritm dezvoltat în parteneriat cu Unlock.
Analiza Unlock a relevat faptul că industria de PR din România se schimbă de câțiva ani, iar anul acesta, mai mult ca oricând, s-au simțit aceste schimbări. PR-ul tradițional se transformă, devenind o activitate strategică și creativă, orientată spre rezultate, ca orice alte departamente ale marketingului.
„Sub 10 companii de PR au declarat că fac strict PR, restul au activități mai complexe și care trec granițele comunicării tradiționale. În același timp, pentru clienți, s-a schimbat ideea de PR. Aceștia caută campanii intregrate și agenții capabile să se fluidizeze și să livreze sinergii și soluții de comunicare complexe”, a punctat, în cadrul evenimentului, Alexandra Cojocaru, Partner Unlock.
Ca urmare a acestor modificări, echipele Biz și Unlock au decis să nu listeze anul acesta topul celor mai performante agenții din România.
Pe baza studiului prezentat în exclusivitate în cadrul galei Biz PR Awards 2024, au fost acordate o serie de premii pentru agențiile de PR:
Agenția Anului: Golin
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Cea mai mare creștere la categoria agenții cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro: Confident Communication
Cea mai mare creștere la categoria agenții cu cifra de afaceri peste 1 milion de euro: Oxygen
Cea mai recomandată agenție: The Public Advisors
Cea mai populară agenție: The M Works
Cea mai creativă agenție: MSL The Practice
Studiul a relevat și cei mai apreciați profesioniști din PR din România, care au fost prezentați în ordine alfabetică: Alina Bratu, Oana Bulexa, Simona Dan, Mihaela Gangiu, Diana Iosu, Raluca Mihălăchioiu, Hortensia Năstase, Dana Nae Popa, Eliza Rogalski și Mihaela Tudor.
Premii speciale pentru campanii și proiecte, acordate la Gala Biz PR Awards 2024
Biz PR Awards 2024 a oferit recunoaștere, sub forma unor trofee realizate de artistul Ovidiu Toader, celor mai creative și de impact campanii și proiecte din zona de PR și comunicare din ultimul an.
Inovație: PENNY, pentru lansarea primului magazin autonom
Mentorat Cultural: glo – The Tour
Sănătate: Testat e Hot – MedLife
Comunicare globală: Bitdefender
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Implicare în comunitate: Generation UnGap – Milka
Inovație în comunicare: AQUA Carpatica
Implicare în comunitate: Timp pentru bine – Kaufland România
Educație: UNTOLD Creators by VISA
Implicare în comunitate: Camera Singurătății – Dr. Max și Asociația Niciodată Singur
Creativitate cu impact: Nu sunt papă-lapte – Naturli’
Educație pentru sănătate: Caravana Sănătății – dm drogerie markt
Sustenabilitate: Platforma România Tot Înainte – OSCAR Downstream
Creativitate & Cultură: Friends of FITS – UniCredit Bank România
Promovarea producătorilor locali: Via Profi – Profi
Smart Entertainment: Kanal D
Inovație în cultură: Neo Art Connect – Galateca