Close sidebar
Close sidebar

Loteria Română și-a schimbat logo-ul: S-au cheltuit 250.000 de lei pentru o imagine gratuită de pe Shutterstock

Loteria Română a cheltuit o sumă impresionantă pentru o nouă identitate vizuală. Au fost investiți 250.000 de lei pentru o imagine gratuită de pe Shutterstock!

Ana-Maria Costea,

Loteria Română și-a schimbat logo-ul, cu ajutorul unei pictograme gratuite de pe Shutterstock. Cum a fost gândită și cât a costat noua identitate vizuală

[Sursa foto: iQads]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Loteria Română a cheltuit 250.000 de lei pe o imagine gratuită de pe Shutterstock, pentru un plus de „prospețime”.

Loteria Română și-a schimbat sigla, cu ocazia aniversării a 117 ani de activitate și tradiție. Noua identitate vizuală marchează noua etapă de modernizare și digitalizare a unuia dintre cele mai cunoscute branduri românești.

Citește și: Vicepreședintele Federației Române de Dans Sportiv, Valentin Illeș, a murit la 51 de ani. El și-a pierdut viața în urma unui accident de circulație în Ungaria

Loteria Română a plătit 250.000 de lei pe o poză gratuită de pe Shutterstock

Într-un comunicat, pe  IQads  nu este precizat cât a costat noua identitate vizuală a Loteriei Române. Cu toate acestea, „agenția a fost contractată printr-un proces de achiziții publice”.

Achiziția publică poate fi văzută pe SICAP( aici), unde este afișat prețul de 250.000 de lei, echivalentul a 50.000 de euro.

În descrierea achiziției se precizează că pachetul îndeplinește  „următoarele criterii impuse de către achizitor: 1.

ANALIZA DE PIAȚĂ ȘI STRATEGIA 2. MARCA 3. IDENTITATEA VIZUALA 4. IMAGISTICA 5. COMUNICARE 6. ELECTRONICE 7. SIGNALETICA conform clauzelor contractuale”.

Citeste si: Pensia infimă pe care o primește Ilie Năstase, după recalculare! Fostul tenismen este șocat: „Nu am primit nimic în plus, nici măcar un leu”- kanald.ro

Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro

Citeste si: VIDEO. Momentul incredibil în care o polițistă sare din autospecială, pe fereastra mașinii unui șofer căruia i se făcuse rău la volan- antena3.ro

„Noroc pentru toți românii” este sloganul în jurul căruia este construită noua identitate vizuală a Loteriei Române, deoarece Loteria Română „este a tuturor românilor, o loterie modernă la nivel european”, scrie bugetul.ro

Loteria Română și-a schimbat logo-ul, cu ajutorul unei pictograme gratuite de pe Shutterstock. Cum a fost gândită și cât a costat noua identitate vizuală

[Sursa foto: Special Arad]

Noua identitate vizuală este alcătuită din logo-ul cu elemente care se integrează armonios în noul concept, respectând simbolistica culorilor. Acestea sunt menite să definească atât sentimentul de identitate națională (roșu, galben și albastru), iar verdele este specific loteristic, simbolizând norocul.

Trifoiul cu patru foi simbolizează norocul și este asociat cu biletele de la extragerile loto. Acest moment este unul dintre cele mai așteptate între jucătorii români.

Citeste si: VIDEO Bogdan de la Ploiești și Cristina Pucean nu mai formează un cuplu! Mesajul pe care artistul l-a lăsat pe rețelele de socializare. „Acesta este ultimul meu răspuns în legătură cu fosta mea relație.”- kfetele.ro

Citeste si: Mesajul Melissei, fiica lui Alin Oprea, pentru tatăl ei. Larisa Oprea abia acum l-a făcut public printre lacrimi: "Dacă o data în viața ta spuneai adevărul..."- radioimpuls.ro

Citeste si: VIDEO. Momentul incredibil în care o polițistă sare din autospecială, pe fereastra mașinii unui șofer căruia i se făcuse rău la volan- antena3.ro

Noua identitate vizuală definește misiunea noastră pentru prezent și pentru viitor. Identitatea companiei rămâne în strânsă legatură cu valorile societății românesti pe care le respectăm și le prețuim. Schimbarea fundamentală prin modernizarea tuturor mijloacelor care ne fac viața mai frumoasă și mai ușoară reprezintă și pentru Loteria Româna o provocare continuă căreia îi răspundem în fiecare zi mulțumită încrederii generațiilor trecute și viitoare ”, a spus Ionuț-Valeriu Andrei, Director General C.N. “Loteria Română” S.A.

„Este un rebranding spectaculos”

„Aniversarea celor 117 ani de activitate și tradiție a adus pentru Loteria Română un rebranding spectaculos realizat de agenția Rusu+Borțun”, scrie pe  IQads.

Citește și: Caz șocant la o școală: mai mulți copii au ajuns la spital cu vărsături și halucinații după ce au mâncat bomboane cu canabis

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI