In articol:
- Loteria Română a plătit 250.000 de lei pe o poză gratuită de pe Shutterstock
- „Este un rebranding spectaculos”
Loteria Română a cheltuit 250.000 de lei pe o imagine gratuită de pe Shutterstock, pentru un plus de „prospețime”.
Loteria Română și-a schimbat sigla, cu ocazia aniversării a 117 ani de activitate și tradiție.
Loteria Română a plătit 250.000 de lei pe o poză gratuită de pe Shutterstock
Într-un comunicat, pe IQads nu este precizat cât a costat noua identitate vizuală a Loteriei Române. Cu toate acestea, „agenția a fost contractată printr-un proces de achiziții publice”.
Achiziția publică poate fi văzută pe SICAP( aici), unde este afișat prețul de 250.000 de lei, echivalentul a 50.000 de euro.
În descrierea achiziției se precizează că pachetul îndeplinește „următoarele criterii impuse de către achizitor: 1.
Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro
„Noroc pentru toți românii” este sloganul în jurul căruia este construită noua identitate vizuală a Loteriei Române, deoarece Loteria Română „este a tuturor românilor, o loterie modernă la nivel european”, scrie bugetul.ro
Noua identitate vizuală este alcătuită din logo-ul cu elemente care se integrează armonios în noul concept, respectând simbolistica culorilor. Acestea sunt menite să definească atât sentimentul de identitate națională (roșu, galben și albastru), iar verdele este specific loteristic, simbolizând norocul.
Trifoiul cu patru foi simbolizează norocul și este asociat cu biletele de la extragerile loto. Acest moment este unul dintre cele mai așteptate între jucătorii români.
„ Noua identitate vizuală definește misiunea noastră pentru prezent și pentru viitor. Identitatea companiei rămâne în strânsă legatură cu valorile societății românesti pe care le respectăm și le prețuim. Schimbarea fundamentală prin modernizarea tuturor mijloacelor care ne fac viața mai frumoasă și mai ușoară reprezintă și pentru Loteria Româna o provocare continuă căreia îi răspundem în fiecare zi mulțumită încrederii generațiilor trecute și viitoare ”, a spus Ionuț-Valeriu Andrei, Director General C.N. “Loteria Română” S.A.
„Este un rebranding spectaculos”
„Aniversarea celor 117 ani de activitate și tradiție a adus pentru Loteria Română un rebranding spectaculos realizat de agenția Rusu+Borțun”, scrie pe IQads.