Acest lucru este extrem de important daca luam in considerare faptul ca Bucurestiul reprezinta circa 22% din totalul comertului alimentar din Romania, desi are doar 10% din populatia tarii, dar diferenta este facuta de puterea mai mare de cumparare.

Anul trecut, consumatorii din Bucuresti au cheltuit in comertul dominant alimentar circa 16,5 miliarde de lei anii trecuti, o pondere de 76% din bani fiind lasati la casele hipermarketurilor, iar restul catre micii comercianti de cartier.



Vanzarile Mega Image au crescut extrem de mult si au ajuns lideri pe piata bucuresteana. In acest top sunt urmati de catre Carrefour si Kauflan. La nivel national podiumul este diferit, Kaufland fiind lider absolut, urmat de Carrefour si Lidl, noteaza cei de la ZF, potrivit estimarilor proprii.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si