Subiecte importante:
● Parteneriatul dintre METRO.digital și Google Cloud accelerează inovația pentru afacerile METRO în 24 de țări.
● Peste 250 de angajați METRO.digital din România și Germania au investit peste 5.272 de ore de formare în ultimele 12 luni pentru a se perfecționa în vederea pregătirii pentru cloud.
Citeste si: VIDEO- Cum arată școala viitorului. Dulapurile se deschid cu ajutorul brățărilor inteligente
„Am făcut echipă cu Google Cloud pentru a atinge două obiective principale. În primul rând, valorificarea experienței Google Cloud pentru a accelera strategia noastră de cloud și pentru a muta soluțiile noastre digitale în Google Cloud cât mai eficient posibil. În al doilea rând, pentru a le permite colegilor noștri să aibă acces la un set-up inovator și provocator și să își dezvolte abilitățile”, spune Adrian Postelnicu, Chief Product Officer METRO.digital
550 angajați din cadrul METRO.digital România și Germania au investit deja peste 5.200 de ore de formare în primul an de colaborare cu Google Cloud, ceea ce a dus la obținerea a mai mult de 20 certificări profesionale. Perfecționarea și certificarea personalului METRO.digital se realizează prin intermediul unui program de formare cuprinzător al Academiei digitale și al Cloud Hub-ului METRO.
Citeste si: Programările la salon sunt la un click distanță- noua modă în materie de programări este online-ul
„Cea mai bună modalitate de a învăța este practica, iar[...] certificările Professional Cloud Architect și Associate Cloud Engineer m-au ajutat să înțeleg mai bine peisajul Google Cloud și să implementez cerințele de business folosind o structură bine gândită, bazată pe cele mai bune practici Google Cloud", spune unul dintre inginerii full-stack din echipa METRO.digital România, Răzvan-Cristian Mareș. Faptul că a făcut parte dintr-un grup virtual de studiu i-a oferit, de asemenea, "motivația de a studia în fiecare săptămână" pentru obiectivele sale și șansa de a „împărtăși concluziile cu membrii grupului și cu profesorii" și de a participa la evenimente precum Google Cloud
Hackathon și cursuri de formare unice care i-au sporit cunoștințele despre Google Cloud. „Certificările îmi vor deschide noi oportunități în cadrul METRO.digital și atestă faptul că pot să mă descurc în mod competent cu tehnologiile Google Cloud", a adăugat el.
Citeste si: Ce este un registru al spațiilor verzi și ce informații trebuie să conțină
METRO.digital realizează deja strategia METRO Cloud prin proiectul METRO Integration Platform, cu scopul de a migra soluțiile middleware din infrastructura curentă on-premise în Google Cloud până la 31 noiembrie 2022. Migrarea va avea ca rezultat o operabilitate și o mentenabilitate fără complicații.
„Suntem încântați să vedem cum METRO.digital România creează valoare pentru clienții, echipele și afacerile sale pe măsură ce își migrează sarcinile de lucru către Google Cloud”, a declarat Laurence Lafont, vicepreședinte, Industry Sales, EMEA, Google Cloud.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: Peste 11.000 de joburi rămase neocupate în Sănătate și Învățământ
În perspectiva celui de-al doilea an de colaborare, METRO.digital și Google Cloud vor continua să investească în extinderea proiectelor și evenimentelor comune, în extinderea oportunităților de formare și certificare în domeniul cloud pentru personal și în furnizarea de soluții cloud inovatoare pentru clienții angro.
Despre METRO.digital
METRO.digital este compania de produse tehnologice a METRO, principalul specialist internațional în comerțul alimentar cu ridicata. Cu o experiență îndelungată în industria angro la nivel global, METRO.digital dezvoltă servicii și produse IT personalizate la nivel mondial pentru toate țările METRO. Localizați în Germania și România, angajații METRO.digital lucrează în permanență la un singur obiectiv: digitalizarea industriei angro. METRO.digital valorifică istoria îndelungată și expertiza METRO în domeniul B2B pentru a construi un ecosistem de piață mai sustenabil, plasând nevoia clientului în centrul organizației.
Citeste si: 10 sfaturi de wellness digital