In articol:
- Cizme din desenele animate, în viața reală
- Cum au ajuns să coste 1200 de dolari perechea
- Persoanele de vârsta a treia, atrase de aspectul retro
- Nu toată lumea e dată pe spate de cizmele șic
Citește și: Singurul exercițiu fizic care te îmbătrânește mai repede, dezvăluit de un medic estetician
Potrivit Yahoo News, cizmele de cauciuc arată de parcă ar fi fost luate direct din filmul de desene Astro Boy.
Cizme din desenele animate, în viața reală
Încălțările au devenit virale pe rețelele sociale de dinainte de a fi disponibile pentru cumpărare, arată sursa citată.
Citește și: Un curier din Peru purta o mumie antică în geanta frigorifică. "O cheamă Juanita și e iubita mea spirituală"
Cizmele amuzante au fost lansate pe 16 februarie de MSCHF, un grup artistic din Brooklyn. Ele au un aspect de desene animate "pentru o lume 3D cool", sunt considerate ingenioase și s-au vândut în primele minute.
Cum au ajuns să coste 1200 de dolari perechea
„Trebuia să le am pentru că deveneau virale”, a declarat Eva Moxon, o creatoare de conținut în vârstă de 26 de ani, care a luat pantofii la începutul acestei luni de la MSCHF CRO Daniel Greenberg în timpul Săptămânei Modei de la New York, înainte de lansarea oficială a bizarelor încălțări.
Cizmele se vând cu 350 de dolari perechea, dar acum mai sunt disponibile doar pe site-urile de revânzare pentru peste 1.200 de dolari.
Citește și: Ziua Bărbatului 2023. Pe ce dată se sărbătorește, de fapt?
Eva Moxon a declarat că în drumul ei dinspre Los Angeles către New York a fost oprită în mod constant în aeroport pentru a explica curioșilor care doreau să știe ce este cu cizmele uriașe.
"S-a creat un întreg hype în aeroport, deși nu a fost intenția mea. Doar că pur și simplu nu mi-au încăput în valiză și a trebuit să le port. Mulți oameni au vrut să le atingă", a mai spus tânăra pentru Yahoo Life.
Persoanele de vârsta a treia, atrase de aspectul retro
Ceea ce a șocat-o cel mai mult a fost interesul manifestat de persoane mai în vârstă pentru cizme, lucru pe care ea îl atribuie alurii nostalgice a lor.
"Oamenilor mai în vârstă le-au plăcut. Cred că știau conceptul Astro Boy și la ce se referea", a spus Moxon.
Bunicul fashionist celebru pe TikTok, Alojz Abram, în vârstă de 77 de ani, și nepotul său, Jannik Diefenbach, în vârstă de 26 de ani, au declarat și ei că și-au achiziționat cizmele roșii din pură curiozitate.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
„Sunt pantofi transpuși din benzi desenate în viața reală și am vrut să văd cum arată și cum se simt, așa că a trebuit să-i iau”, a spus Diefenbach.
Bunicul de 77 ani și nepotul au încărcat imagini încălțați în cizmele roșii și au strâns aproape 100 de milioane de vizionări și peste 14 milioane de aprecieri.
Diefenbach a declarat că nu se vede purtând așa ceva zi de zi. "Datorită designului lor uriaș, mersul cu aceste cizme se simte puțin ciudat, dar este cu siguranță posibil. Le văd mai mult ca pe o piesă de artă, prin urmare nu le-aș purta în fiecare zi", a mai spus el.
Nu toată lumea e dată pe spate de cizmele șic
"Nu le-aș purta niciodată. Nu-mi plac deloc", a susținut Aniyah Morinia, editor la publicația Who What Wear, pentru Yahoo Life.
"Am văzut atât de multe videoclipuri despre faptul că oamenii nu le pot scoate. Pentru o gheată nu este deloc practică și nu arată atât de măgulitor", a spus ea.
Totuși, Morinia spune că înțelege atracția față de încălțări din perspectiva mass-media.
„Din punctul de vedere al editorului de modă, îmi place când oamenii încearcă noi tendințe și le testează. Și am văzut oameni care le asortează bine, asemenea celor cărora le plac cu adevărat hainele de stradă. Dar presupun că facem totul în numele modei", a declarat Moinia.