Având atâtea automobile pe șosele, nu este de mirare că există și o cerere crescută pe piața serviciilor de reparații auto. Înființarea și administrarea unui service auto este o sarcină dificilă: piața este mare, poți găsi un atelier de reparații la o aruncătură de băț.
Citeste si: VIDEO| Investitorii străini părăsesc Rusia și lasă în urmă o economie care adună pierderi uriașe
De asemenea, există factorii psihologici care influențează femeile și șoferii începători atunci când vine vorba de vizitarea unui service. Lipsa de înțelegere a anatomiei vehiculelor provoacă îngrijorări clienților ce nu-și doresc să fie păcăliți în legătură cu costurile depanărilor și lucrări de calitate inferioară.
Citeste si: Schimbarea Codului rutier, aprobat de Guvern. Apar noi sancțiuni pentru șoferi
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
În zilele noastre, prea puține ateliere auto se concentrează pe relevanța lor în comunitate și pe social media, iar asta limitează opțiunile de dezvoltare. Dacă ești interesat în evoluția afacerii tale de reparații auto, atunci aruncă un ochi peste sfaturile de mai jos:
Creează-ți imaginea pe social media
Crearea conturilor pe platforme de social media este primul lucru pe care ar trebui să-l faci, având în vedere că majoritatea consumatorilor își petrec timpul în mediul online. Cu cât ai mai multe canale prin care poți comunica, cu atât ai mai multe șanse să atingi grupul sau grupurile țintă. Rețeta succesului în domeniul online e să analizezi cu grijă platformele cele mai populare și să te concentrezi pe cele cu trafic cât mai mare.
Citeste si: Codul Rutier 2022 prevede amenzi usturătoare pentru șoferii agresivi în trafic
E vital să investești timp și resurse pentru imaginea ta pe social media, întrucât contează cum vrei să comunici valorile afacerii tale. Interesează-te de platforme precum Facebook, însă dacă dorești să atingi și alte grupuri țintă, precum tinerii, deschide și un cont de Instagram. Interacțiunile cu clienții tăi vor crea un sentiment de comunitate, ceea ce va întări imaginea pozitivă a afacerii.
Calculează câștigurile și investițiile
Orice afacere ai avea, este vital ca profiturile să fie mai mari decât cheltuielile. De obicei, cele mai mari investiții sunt cele în piesele auto, așa că asigură-te că achizițiile nu sunt la suprapreț. Alege piese de calitate, cum ar fi baterii camioane Varta sau kit curea distributie . Analizează piața și compară prețurile astfel încât să găsești cel mai bun raport calitate- preț.
Nu miza doar pe brandurile foarte cunoscute, mulți producători minori oferă componente de înaltă calitate, chiar dacă nu beneficiază de aceeași promovare pe piață.
Implică-te în comunitate
Așa cum am menționat și mai sus, imaginea ta spune multe și despre calitatea muncii tale. Ia în considerare barierele psihologice ale anumitor grupuri țintă, precum femeile și șoferii începători, care au rețineri în a se prezenta la service-uri auto din cauza fricii de a fi păcăliți.
Dacă ai deja o comunitate de clienți loiali, oferă-le, de exemplu, cursuri și tutoriale despre importanța mentenanței mașinii și despre părțile ei componente. Cu cât clienții tăi se simt mai confortabil cu modul în care lucrezi, cu atât vei avea mai multe șanse să atragi și lume nouă către afacerea ta. Nivelul de încredere al clienților se va face simțit pe parcursul timpului, întrucât marea majoritate tinde să recomande astfel de locuri.
Citeste si: Ce trebuie să faci dacă ţi-ai pierdut certificatul de înmatriculare? Actele necesare pentru eliberarea unui nou talon auto
Digitalizează-ți atelierul
Nu există niciun motiv pentru care să nu implementezi tehnologia digitală în atelierul tău auto. Pe lângă faptul că îți ușurează ție munca, digitalul îți oferă și șansa de a explica procedurile clientului. Astfel, poți face fotografii, comunica prin e-mail și explica în detaliu toate neclaritățile clienților. Aceștia preferă explicațiile detaliate deoarece le este mai ușor să înțeleagă cheltuielile suportate.
Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro
Citeste si: Ce amendă primești dacă circuli cu permisul auto expirat?
Succesul afacerii tale începe de la organizare. Analizează piața, descoperă nevoile și dorințele clienților și implementează un plan de afaceri care să satisfacă atât consumatorii, cât și pe tine, ca antreprenor.