Podul Grant a fost construit în anul 1982. Acesta a reprezentat un proiect important de infrastructură din vestul Capitalei.

Podul nu mai poate susține traficul

Potrivit ultimelor expertize, acesta este vechi de mai bine de 40 de ani. De asemenea, acesta nu mai poate susține traficul.

Citește și: Imagini cu un pod care se prăbușește în apă. Structura tocmai a fost reabilitată după ce mai căzuse o dată

Locuitorii din apropiere au mai avut această experiență în anul 2019. În acel an, Primăria a reabilitat 33% din pod. La începutul anului 2020, lucrările s-au oprit, din cauza pandemiei. În prezent, la nivelul Capitalei, există 28 de poduri și pasaje.

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Au plătit 4.400 de euro pe o vacanță de lux, în Egipt, dar realitatea arăta complet diferit față de poze: Am avut un șoc- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

Care sunt rutele ocolitoare pentru șoferi?

Cei care vin din zona Lujerului au trei rute ocolitoare: pe podul Ciurel, pe străzile adiacente din Crângași, sau pe breteaua pe lângă urcarea pe pod. 

Citește și: Podul provizoriu de la Valea Roșca a fost închis după ce a fost înghițit de o viitură

Transportul public nu va fi o soluție în acest timp.

De asemenea, tramvaiul de pe linia 41 va funcționa în sistem de pendulă. Acest lucru înseamnă că va circula pe un singur sens, potrivit Antena3.ro

Citește și: Pasajul Unirii din București se închide circulației pentru aproximativ două luni


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si