Premieră în România! O nouă linie de urgență s-a lansat astăzi
A fost lansată linia de urgență dedicată consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize.
„InfoCons lanseaza linia de urgenta si vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615 număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, numar dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare Covid-19 sau doresc sa realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere,
Citeste si: Surprinzător! Aceastea sunt cele mai afectate categorii de vârstă de noul coronavirus în România
Mișcarea de Protecția consumatorilor – este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicala privata sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Tinand cont de faptul ca se inregistreaza tot mai multe sesizari din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimtamant semnate de catre consumatori in momentul recoltarii, InfoCons trage un semnal de alarma si sprijina toti consumatorii care intampina o problema in acest domeniu”, este scris într-un comunicat.
Citeste si: Un medic celebru din România a dat vestea pe care nimeni nu voia să o audă. Când scăpăm de coronavirus
„Un consumator cu atitudine înseamnă cu adevărat un consumator european care nu stă și doar observă și se și implică activ. Daca dorim sa realizam analize de testare COVID-19 fie ca ne sunt necesare pentru a putea pleca in vacanta, fie pentru siguranta proprie, informarea trebuie sa fie una transparenta atat din punctul de vedere al termenului de realizare cat si al costului.
"Totodata termenele de realizarea trebuie sa fie respectate sau in caz contrar agentul economic sa isi asume pierderea materiala si morala. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare pentru ca generațiile următoare să nu mai pățească ce am pățit noi. InfoCons este alături de consumatorii care întâmpină dificultăți in special in aceasta perioada dificila si ar trebui să fim cu toții mai atenți, mai responsabili și mai ales să adoptăm o atitudine!”