Close sidebar
Close sidebar

Prima reacție de la Meta, după pana masivă. Ce a postat Mark Zuckerberg pe rețeaua X?

Meta, compania care deține platformele Facebook și Instagram, a reacționat la scurt timp după ce utilizatorii nu au mai putut să-și acceseze conturile.

Stefania Pavel,

[Sursa foto: iStock]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Facebook, deținut de Meta, a înregistrat o defecțiune tehnică semnificativă, lăsând numeroși utilizatori în imposibilitatea de a-și accesa conturile, marți, 5 martie. Problemele nu au fost doar pe Facebook, ci și pe Instagram, Messenger și Threads.

Foarte mulți s-au gândit că le-au fost sparte conturile. Încercările de resetare a parolelor s-au dovedit inutile pentru mulți dintre ei, ceea ce a agravat și mai mult situația. O pană asemănătoare a fost și în anul 2022, atunci când utilizatorii nu au putut viziona videoclipuri sau să trimită mesaje pe Facebook. 

Majoritatea problemelor au fost concentrate în câteva orașe importante din India, inclusiv Bengaluru, Delhi, Lucknow, Nagpur, Mumbai, Kolkata, Chennai și Hyderabad. De asemenea, și în Australia, Brazilia, Canada, Marea Britanie și Statele Unite au fost probleme.

Imagine reprezentativă pentru Facebook.

[Sursa foto: iStock]

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

Citește și: Elon Musk, declarație șocantă despre "războiul lui Putin" din Ucraina

Ce a spus Meta despre problemele din online?

Meta a recunoscut rapid problemele și i-a asigurat pe utilizatori că lucrează în mod activ pentru a rezolva problema. Într-o declarație împărtășită de purtătorul de cuvânt al Meta, Andy Stone, pe X, compania și-a exprimat conștientizarea dificultăților cu care se confruntă utilizatorii și a confirmat că echipa lor se ocupă cu sârguință de această problemă. 

"Suntem conștienți de faptul că oamenii au probleme în accesarea serviciilor noastre. Lucrăm la acest lucru acum", a declarat purtătorul de cuvânt al Meta, Andy Stone.

Imagine reprezentativă pentru aplicațiile online.

[Sursa foto: iStock]

Citește și: Au picat Facebook, Messenger și Instagram! Deja s-au înregistrat mii de reclamații din partea utilizatorilor

În plus, tabloul de control al Meta a dezvăluit probleme cu interfața de programare a aplicațiilor (API) pentru WhatsApp Business. Downdetector, o platformă care monitorizează întreruperile de servicii, a primit aproximativ 200 de rapoarte de întreruperi care au afectat WhatsApp.

Elon Musk, CEO-ul companiei X a ținut și el să reacționeze la cele întâmplate.

Acesta a remarcat cu umor că, dacă utilizatorii îi puteau vedea postarea, însemna că serverele lor funcționau corect. 

”Dacă citiți această postare, este pentru că serverele noastre funcționează", a scris Elon Musk.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI