Close sidebar
Close sidebar

Primul lant de hipermarketuri care introduce la raft produse cu pretul stabilit de consumatori

Francezii de la Carrefour vin cu o idee si cu o abordare noua in ceea ce priveste stabilirea preturilor la anumite produse care se vand in hipermarketurile lor.

C.I.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

Aceasta prima idee a fost implantata la inceput doar in supermarketurile din Franta si momentan doar la un singur produs, laptele la cutie.

Laptele la cutie se va vine la pretul de 99 de eurocenti pe litru si ii va ajuta pe producatori sa obtina un venit de 39 de eurocenti pe litru dupa ce Carrefour a ajuns la un acord cu cei de la Lactalis (cel mai mare grup de produse lactate la nivel mondial) care le vine laptele cu 27,5 eurocenti pe litru.

Citeste si: Care este noua formulă de calcul a pensiilor 2025: Majorarea pensiilor ar urma să se facă abia din toamnă- kanald.ro

Citeste si: Primele imagini cu hoții care au furat tezaurul dacic din muzeul olandez. Momentul în care au fost surprinși pe camerele de supraveghere în timp ce provoacă explozia- wowbiz.ro

Citeste si: Ce se va întâmpla cu piața imobiliară din România, în următoarele luni. Analist financiar: „Nu vom vedea scăderi ca în 2009”- antena3.ro

Acest tarif a fost stabilit dupa ce 6.000 de persoane au raspuns la un chestionar online si au considerat ca acesta este pretul ce ar trebui platit pentru o cutie de lapte.

Momentant acesta este singurul produs, dar cei de la Carrefour spun ca in viitorul apropiat vor veni si cu alte produse la raft ale caror preturi sa fie dictate de catre cumparatori.

 

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI